Marvena Marvena
326
BLOG

O sobie samym...

Marvena Marvena Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

w rozmowach z Ericem Laxem z lat 1971- 2007 ...WOODY ALLEN - "zgryźliwy dowcipniś" z Brooklynu  czyniący od lat kino wiernie oddające wyłącznie jego optykę, wyłącznie jemu przypisany klimat ..w złożonych kombinacjach życia...

image

"Nigdy nie miałem dużej widowni, nigdy nie zbijałem kokosów i nie szedłem za modą.Moje filmy to skromne obrazy nakręcone za skromne pieniądze, które nie wywoływały prawdziwej burzy w show biznesie"-W.Allen

Może i tak...a może nieco kokieteryjnie...jak zawsze...

image

"WOODY ALLEN" o sobie samym - rozmawia  E.Lax

Jeśli lubicie...

https://www.filmweb.pl/film/W+deszczowy+dzie%C5%84+w+Nowym+Jorku-2019-794194

Jeśli nie...to tylko POLICJA

https://www.youtube.com/watch?v=ZZUoDaHfqiA




Marvena
O mnie Marvena

łapię chwile ...wypełnione życiem..czytam, słucham, obserwuje realność nieustannie zadziwiając się każdym dziś...czasem składam iluminacje w słowa...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura