MRN69 MRN69
438
BLOG

Fenomen Szpakowskiego, czyli jeszcze raz o iluzji transformacji w 1989 roku...

MRN69 MRN69 Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

To jest jakiś fenomen, naprawdę.

Facet zupełnie nie zna się na piłce. To jest zna się prawie jak każdy z nas z gry na podwórku i w szkole. Jeżeli dobrze pamiętam, jego sportowa przeszłość to koszykówka.

Facet komentuje mecze reprezentacji narodowej co najmniej od mistrzostw w Meksyku A.D. 1986.

W ten sposób facet zarabia na życie. To jest zarabia na życie wkurwianiem rodaków swoimi głupimi komentarzami.

Ja się pytam: czy po to Wałęsa obalił komunę, aby nic się nie zmieniło i ten facet dalej żył z wkurwiania rodaków?!?!

No nie wytrzymałem.

MRN69
O mnie MRN69

Jestem urodzonym w Paryżu i zakochanym w polskiej ziemi obywatelem tego świata, który pragnie dojść do tamtego świata. Jestem także mężem i ojcem. Byłem wreszcie doradcą podatkowym i specjalistą ds. zarządzania wiedzą, ale nie jestem pewny, czy chcę wrócić do tej aktywności. W górach odnajduję i przeżywam to, czego nie umiem nazwać, ale bez czego nie umiałbym przeżyć w mieście.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport