54 obserwujących
177 notek
1237k odsłon
5774 odsłony

WTC Starożytności.

Wykop Skomentuj113

W mieście Boga dwaj braci mieli upaść u swych stóp w kurzu.

Tę przepowiednie należało zlokalizować i udowodnić społeczeństwu świata ze przepowiednie Nostradamusa się realizują i spełniają. 

Wybrano datę – 11 wrzesień 2001 rok.

World Trade Center (WTC) – kompleks kilku budynków w dzielnicy Lower Manhattan na Manhattanie w Nowym Jorku . Dwaj bracia to dwie wiże stojące obok siebie.

Wszyscy wiedzą ze pierwsze uderzenie samolotu w wieżę WTC 1 lot 11, nie było tak widowiskowe jak drugie i tylko garstka ludzi to widziała na żywo. Godzina dziewiąta zero trzy drugi samolot, który miał być porwany ( lot 175) uderza w wieżę WTC2. Ale uderza w bardzo specyficzny sposób. Nie uderzył sam. Po dokładnym obejrzeniu filmów z wielu ujęć pod różnym kątem widać wyraźnie, że pod brzuchem samolotu jest podczepione coś całkiem sporego. Długie i czarno-ciemnoszare.

Czyżby terroryści mieli czas na śrubokręty i na lotnisku albo w powietrzu w czasie lotu podwiesić pod samolot dodatkowy bagaż? Który jak nic przypomina pocisk rakietowy?

Na wszystkich filmach widać wyraźny jasny rozbłysk powstający tuż przed wniknięciem samolotu (lot 175) w budynek wieży. I istnieje jeden film ukazujący taki sam rozbłysk przed zderzeniem z wieżą pierwszego samolotu (lot 11).

Taki biały rozbłysk jest charakterystyczny na sekundę z ułamkami, przed zderzeniem jak odpalenie pocisku rakietowego, której biały rozbłysk jest niby pieczątką tak charakterystyczną dla głowic ze Zubożonym Uranem, że nie można tego pomylić z niczym innym.

George Nelson, inż, elektronik, po analizie dostępnych zdjęć filmowych stwierdza że samoloty, które uderzyły w wieże WTC nie były tymi, które wystartowały z lotnisk loty 11 i 175. Zdumiewające oświadczenie. Czyżby terroryści mieli czas na podmiankę samolotów po starcie z lotniska pasażerskiego? Czy też na samym lotnisku tuż przed startem zostały one podmienione na inne?

Boeing lotu 175 na zewnętrznej ścianie nie zostawił odbitego po sobie wzoru samolotu. Wszystkie zdjęcia zrobione od strony wlotu ukazują kompletnie inny samolot odbity w boku wieży po wlocie.

Pułkownik George Nelson, jak i wielu jego kolegów jak się podaje, twierdzi stanowczo że Boeing , który uderzył w południową wieżę nie był Boeingiem 767 lotu 175, to był samolot podmieniony.

Bardzo podobny do Boeinga 767 jest Air Foprce E-8C Joint Stars Joilnt Sulveillance Target Attak Radar System, ma on jednak cztery silniki. Bliźniaczo podobny do odbitego wzoru i tego samego zastosowania jest E-10, który posiada ------- do licha --- nieprawdopodobne......... dokładnie dwa silniki. Ale też niepodrabianą pieczątkę własną.

Wojskowa wersja E-10 nie posiada bocznych okien jakie są w pasażerskiej wersji tego Boeinga 767.

Marek Burnbacka – dziennikarz telewizji FOX: w transmisji na żywo;... to nie był samolot pasażerski. Nie widziałem żadnych okien po bokach. Powtarzam, to nie był samolot jaki widywałem na lotniskach, miał małe niebieskie logo..........

Taki opis odpowiada tylko E-10.

Pożar jaki szalał przez 104 minuty miał stopić stal. 200 tysięcy ton stalowych wsporników. Paliwo lotnicze w cenie 80, centa z galon miało stopić stal. Tym mieli się posłużyć terroryści.

Co za brednia. Ciepło ucieka i przenosi się do zimniejszej części tak samo szybko jak jest dostarczane. Nawet nie wiem czy w dobę było by w stanie paliwo lotnicze podgrzać już nie do stopienia lecz choćby do stanu plastyczności 200 tysięcy ton stali?

Ale może za głupi jestem i to jest naturalne i oczywiste że 104 minuty starczą.

To znaczy faktycznie starczą 104 minuty do stopienia stalowej konstrukcji budynku. Tym argumentem nie do odparcia jest Termit, lub charakteryzujący się znacznie większą energią Fermat. Czyli mieszanina pirotechniczna. Masa pirotechniczna w szalenie krótkim czasie doprowadza stal do stanu płynności. Temperatura jej spalania to przedział 2000 – 3500 stopni C.

Jeśli dodamy siarkę do Termitu lub Termatu, ta łączy się ze stalą i obniża znacznie temp. Topnienia, ale też zostawia swój odcisk, stal jest płynna i biała.

Taka sama rzeka białej stali wylewała się z budynków WTC i kałuże niczym jeziora tej białej płynącej stali znaleziono na dnie zwalonych budynków.

Przedstawiciele akademickiej nauki twierdzą że paliwo lotnicze może stropić konstrukcje budynku.

Ja sadzę za nawet głęboko zapatrzony i zauroczony naiwniak w akademickie wyjaśnienia połapie się ze coś tu sporo nie tak śmierdzi..

A wniosek i z tego taki że terroryści choćby nie wiem jaką kupę wspólnie z wysiłku zrobili. Tak podstawionych i podrobionych środków technicznych ani by nie zgromadzili ani tym bardziej nie zastosowali. Nawet przy całkowitej bierności służb ochrony. Chociaż mogli wnieść na lotnisku paręset kilogramów Termitu czy Termatu na pokład samolotu. Prawda?

Wykop Skomentuj113
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Technologie