Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski 
Fot. Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta
Wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski Fot. Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta
Zolmar Zolmar
581
BLOG

Niesiołowski w świecie alternatywnym. PO game over?

Zolmar Zolmar Polityka Obserwuj notkę 2

5 marzec  2011,   17:00

 

Przedstawię cytaty z wypowiedzi Niesiołowskiego dla "Wprost": 

- Od pewnego czasu trwa niezrozumiała, histeryczna nagonka mediów na Platformę. On w ogóle nic nie rozumie, jest niekompetentny, jest ignorantem.  A poziom argumentacji w tym liście jest żałosny. - mówi gazecie wicemarszałek Sejmu [o Mellerze - przyp. mój]

- Jeżeli poważne telewizje zapraszają co drugi dzień panią Staniszkis, panów Palikota, Dorna, których mandat jest dość wątpliwy, [na jakiej podstawie podważa legalny demokratyczny wybór? przyp. mój]to jest to dla mnie element nagonki na PO - narzeka Niesiołowski .

Na sugestię, że PO w ostatnich tygodniach doświadcza krytyki, która była przez dwa lata udziałem rządu PiS  [tylko dwa? a nie od 2005 roku? - przyp. mój], Niesiołowski odpowiada, że"PiS krytykowano słusznie, a PO spotyka się z krytyką niesłusznie". - Taka jest różnica. Kaczyński całkowicie słusznie zasłużył na krytykę. PiS robił rzeczy skandaliczne - podkreśla wicemarszałek Sejmu. [a konkretnie jakie? - przyp. mój]

I dodaje, że w ostatnim czasie stacje telewizyjne"proszą go o komentowanie złych sondaży, a sondaży dobrych się nie publikuje". Wicemarszałka Sejmu irytuje też fakt, że media zajmują się tym, "gdzie pojedzie, lub gdzie nie pojedzie Jarosław Kaczyński"  [a kto ich tego nauczył? :-))))  -  przyp. mój] - Ja też mogę zawiadomić media, gdzie nie pojadę. Mógłbym do rana o tym mówić - ironizuje.  [a kogo to interesuje?  :-)))))) -  przyp. mój]

-Nie mamy swoich mediów. PiS ma Rydzyka, ma "Gazetę Polską", "Nasz Dziennik", "Rzeczpospolitą". My nie mamy żadnego czasopisma. Nie mamy własnych stacji telewizyjnych ani radiowych. [PZPR też oficjalnie nie miał - przyp. mój]  Twierdzenie, że prywatne telewizje nas popierają, to kłamstwo. One w najlepszym wypadku są nieżyczliwie neutralne w stosunku do PO - przekonuje.

Mam litość dla słabszych. Okażę miłosierdzie dla nieokazujących miłosierdzia innym i daruję sobie tym razem komentarz.

Źródło:  Gazeta.pl > Wiadomosci
Źródło fot..: Fot. Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta

Zolmar
O mnie Zolmar

- opluwane przez PO i "przyjazne im media", bez prawa głosu do krytyki obecnie rządzących, bo "to jest agresja". My Naród!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka