myślę myślę
159
BLOG

Forsa na tak

myślę myślę Polityka Obserwuj notkę 4

Forsa na tak

To nowa formacja do której przystąpił, jeszcze marszałek regionu woj. Śląskiego. Sam nazywa to inaczej, ale ludzie z otoczenia mówią tak jak napisałam.

Od pierwszego spotkania z tym panem, jakoś nie potrafiłam ufać jego słowom wypowiadanym gładko i z wielką troską, a co całkiem mijało się z rzeczywistością. W tle gdzieś kręciły się jakieś spółki, a wokół siebie zgromadził ludzi powiązanych swoimi interesami z PO, odsuwając tych którzy od początku działali w PiS.

Ktoś kiedyś zapytał - ile spółek w mieście jest w posiadaniu PiS. otrzymując odpowiedź "0", stwierdził żebyśmy się nie zdziwili jak ci co chcą władzy i łatwych pieniędzy, do władzy dorwią się słodząc PiS, a potem będą układać się z PO dla pieniędzy.

I tak się stało!

Nie mam zamiaru wyzywać tego pana od zwisu męskiego jak to czyniła poseł PO, tylko bardziej wulgarnie, do ich posła który przeszedł do PiS.

W ogóle nie mam zamiaru używać jakichkolwiek wyzwisk. Mieliśmy już niejakiego Migalskiego i to jak został jedynie celebrytą tracąc wiarygodność.

Pewnie i z tym panem tak będzie. Bardziej martwi mnie fakt, że stało się to zaraz po spotkaniach Jarosława Kaczyńskiego na Śląsku dając paliwo totalniakom.

" Po Kałużach niedługo śladu nie będzie, nie tylko na Śląsku. A prezes podobno wciąż w Amoku." napisał niejaki Tusk.

Dla wyjaśnienia Amok to kino w Gliwicach w którym z mieszkańcami miał spotkanie prezes PiS Jarosław Kaczyński.

Jedno jest pewne. Będziemy świadkami niejednego takiego przypadku.

Warcholstwo szlachty i magnaterii doprowadziło do zniknięcia Polski z map.

Teraz tego chcą Niemcy i Putin.

Bez planu i bez pomysłu na rządzenie, ale z programem byle antypis już są pewni wygranej.

Zaślepieni nienawiścią nawet tego nie widzą.

myślę
O mnie myślę

Taka sobie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka