Dyrektor Biblioteki Pani Edyta Kleige i autor, dn. 20 maja 2016 r., Szkoła Podstawowa w Hucie
Dyrektor Biblioteki Pani Edyta Kleige i autor, dn. 20 maja 2016 r., Szkoła Podstawowa w Hucie
Drachenstein Drachenstein
176
BLOG

Smok wawelski w Hucie

Drachenstein Drachenstein Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Huta to niewielka wieś w gminie Czarnków (pow. czarnkowsko-trzcianecki). Tutaj zawitał smok wawelski! Dzieci ze Szkoły Podstawowej miały okazję poznać dzieje wielkiego kiedyś mitu narodowego, jakim była bajeczna historia o pokonaniu smoka wawelskiego.
Dnia 20 maja 2016 roku miałem tu prelekcję pt. „Na tropach smoka wawelskiego”.

Przy tej okazji zaprezentowałem moją najnowszą książkę pt. Na tropach smoka wawelskiego.


Spotkanie zostało zorganizowane przez Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy w Trzciance, przy współudziale Gminnej Biblioteki Publicznej w Czarnkowie oraz Szkoły Podstawowej w Hucie. 

 Na temat mojej książki o smoku wawelskim zob.:

http://www.tropami-smoka-waweelskiego.blog.pl/

 

 

image

Zobacz galerię zdjęć:

Prelekcja o smoku wawelskim, dn., 20 maja 2016 r., Szkoła Podstawowa w Hucie
Prelekcja o smoku wawelskim, dn., 20 maja 2016 r., Szkoła Podstawowa w Hucie Uczniowie Szkoły Podstawowej w Hucie, prelekcja o smoku wawelskim, dn. 20 maja 2016 r. Sz.Panie Bibliotekarki, Pani Dyrektor Biblioteki E. Kleige oraz autor, dn. 20 maja 2016 r., Szkoła Podstawowa w Hucie

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości