BEwka Konewka BEwka Konewka
189
BLOG

Sąsiedzkie Rozmowy (przez okna ich mieszkań)

BEwka Konewka BEwka Konewka Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Sąsiedzkie Rozmowy  (przez okna ich mieszkań)  

(Wierszyki / Piosenki o Koronie ciąg dalszy)  

  

Sąsiad do sąsiada :  

Korona napadła nas globalnie   

Atakując fatalnie   

Świat zadrżał ze strachu  

Z choroby rozmachu  

Ale gdy się ludziska zbratają  

Koronę wyrolują  

Korona w dupę dostanie  

i nic niej nie pozostanie  

  

Sąsiad 1;  

A ja dzisiaj odśnieżam    

Bo żyć długo zamierzam  

Bo odśnieżanie to gimnastykowanie  

I wirusa odganianie  

I co czy odśnieżacie?  

Czy dalej się nie-ruszacie?   

  

Sąsiad 2:  

A ja dziś od rana spaceruje   

I niczym się nie przejmuje  

Bo kto spaceruje   

czasu nie marnuje  

  

Sąsiad 3:  

W domu wszyscy siedzimy  

I Korony się boimy  

Wszystko „online” robimy  

I nikogo nie widzimy  

Boję się o dzieci moje  

Bo pracują jak w rosole  

Pacjentów teraz nie miara  

Bo wielu ogarnęła ta poczwara  

  

Sąsiad 4  

Lekarzom hołd oddajemy  

I pomoc wszyscy chcemy.   

Za rady im dziękujemy  

I słuchać się będziemy   

Izolować się przecież to fraszka   

Bo ta choroba to nie igraszka   

Ale optymistą trzeba trochę być  

Żeby to jakoś przeżyć „  

  

Sąsiedzi razem:  

Trzeba być optymistą    

Żeby na zdrowie nam wyszło  

Trzeba się śmiać, nie płakać  

Żeby Korony nie złapać   

  

Sąsiedzi Spiewaja  

A..ja ja jaj ….!!!! ( piosenka sąsiedzka   w melodi: „Zycie to nie jest bajka”)  

  

A..ja ja jaj …   

Co to się dzisiaj dzieje?  

Świat się dzisiaj nie śmieje  

A..ja ja jaj …Zaraza nas zabija  

Ta glizda i ta żmija  

A..ja ja jaj … Do życia nam potrzeba  

Lekarzy, nie tylko chleba  

A..ja ja jaj…  

  

Ale gdy się wszyscy zbierzemy  

Do walki dziś staniemy  

I zarazę wytniemy  

Hura !!! zaśpiewamy  

Wszyscy się pokochamy  

I już znakomicie   

Przejdziemy przez to życie  

  

Hura hura!!!  

Miłość siłę ma!!! 

image

Natchnienie przyszło niespodziewanie Po prostu niesłychane

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura