BEwka Konewka BEwka Konewka
255
BLOG

Wypominki. (Wszystkich Świętych 2020)

BEwka Konewka BEwka Konewka Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Wypominki.
(Wszystkich Świętych 2020) 

Tato!  Dzisiaj mi się śniłeś,
I wspomnienia z dawnych lat obudziłeś.
Więc gdy rano wstałem,
Album ze zdjęciami obejrzałem.
Było tam również zdjęcie Mamy.
Z uśmiechem na twarzy, tak dobrze mi znanym. 

O Mamo, Mamo, nie zapominam, 
I zawsze Cię w sercu moim trzymam.
Oj Tato, Tato, co się narobiło? 
Duszę mą na wieki zasmuciło. 

Życie nie zawsze was łatwo traktowało,
A ja ceniłem was może za mało. 
Mamo, Tato przebaczcie mi,
Jeszcze jeden raz, dwa i trzy,
W mym życiu przecież,  byliście ważni właśnie wy. 

Wędruję teraz przez ten świat,
I tęsknię za wami z dawnych lat.
Miłość, opiekę daliście mi,
Koiliście i wycieraliście me łzy.
Tak chciałoby się wrócić do tych lat,
Kiedy tak prosto wyglądał świat. 

Wspomnienia o was to wielki skarb,
Który tak wiele jest dla mnie wart.
I choć urwała się z wami życia nić,
To pamięć o was będzie zawsze w moim sercu bić.  

                    R.I.P


Natchnienie przyszło niespodziewanie Po prostu niesłychane

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura