quwerty quwerty
361
BLOG

Forensic analysis wrakowiska w Smoleńsku wyklucza narrację MAK/Laska; cz.2

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

 Nawet  funkcjonariusz drogówki z  np. Pcimia  wie , że gdy zdarzy się  wypadek samochodowy  z ofiarami należy zabezpieczyć ślady na miejscu  zderzenia; przede wszystkim położenie  samochodu, jego fragmentów oraz ślady hamowania.

Na tej podstawie łatwo potem odtworzyć przebieg zdarzenia - jednoznacznie.


W Smoleńsku  komisja Laska nie zadbała o to; a powinna się była zreflektować  najpóźniej  przy pisaniu raportu,  gdy okazało się że  położenie  samolotu w chwili  zderzenia  względem ziemi  trzeba było określać za pomocą .. szacunkowego wyliczenia kąta  obrotu !!!

ten kąt w raporcie określa się jako :"'wartości  wyliczone"

A przecież  na podłożu winny  pozostać ślady  początkowego kontaktu  samolotu z glebą..

.. tylko że te ślady które  widać na zdjęciach satelitarnych nie pasują do narracji MAK/Laska- zresztą  ich wersje  zasadniczo się nie  zgadzają: MAK twierdzi że samolot zderzył się z podłożem przy kącie obrotu  200-210 stopni  a  Lasek , że przy kącie  obrotu 150 stopni


a przecież wystarczyło by nanieść sylwetkę samolotu na ślady i odpowiedź  winna być jednoznaczna- gdyby ślady odpowiadały  narracji..

image

sylwetka  Tu-154 jest w skali zbliżonej  do realnej - wystarczy porównać wielkość  czesci ogonowej nr 11  z  sylwetką Tu-154  naniesiona na zdjęcie;   sylwetkę nałożyłem tak, że końcówka prawego statecznika  dotyka początku  bruzdy

zauważalne  na pierwszy rzut oka jest p. 

że  w tej  konfiguracji prawe skrzydło  skosiłoby spory kawał lasku 

 że silnik nr  3 - zderzyłby się  z podłożem najwcześniej gdzieś 20 m przed miejscem spoczynku i  w rzeczywistości musiał by  przeturlać się znacznie , znacznie dalej  albo by.c  wbity w  podłoże- a on lezy swobodnie - nie jest  zagłębiony w podłoże i nie opiera się o istotna przeszkodę terenową.

itd.

itd.

nic tu się nie zgadza


 można oczywiście próbować dopasowywać sylwetkę Tu154 przy nieco innych układach:

image



albo jak  w narracji MAK gdy  samolot  najpierw styka się końcówka lewego skrzydła

image


Żadna z tych przymiarek nie da sensownego rezultatu

- ślady na wrakowisku przeczą  narracjom MAK/ Laska.

Co z tego wynika ?


- To już zadanie dla Podkomisji i Prokuratury.





Dodatek:

Lista "mich" hejterów, którzy od maja 2010 - wyzwiskami, obrażaniem, insynuacjami próbami wyśmiewania  etc

 próbowali  odwieść mnie od  krytykowania raportów MAK/Laska


w miarę możliwości - w kolejności pojawiania sie:

qwakacz,   igor-uk. ( Niegracz, a poza tobą reszta rodziny zdrowa ? ) także : igor_53_uk

jot-es49, maccard , kzet69, kora 3( gadając  z nim człowiek traci  czas),

state.of.independence(fizyk)Ironicznie stwierdzę, że z powodu mgły i trudności z wylądowaniem, piloci 20 metrów nad ziemią wystawili z Tu drabinkę. Pasażerowie chcieli po niej zejść i wysiąść, ale pospadali. I stąd się wzięła cała dyskusja o schodzeniu ze schodów ;

, you-know-who( astrofizyk),


absurdello ,

tojabogadan (  niegracz, vel nieumiałek, alias rycyk derektor pławi się prawdopodobnie jak przysłowiowa ryba w wódzie na tym forum i na innych, czerpiąc energię z reakcji na niego do dalszych pseudokompetentnych wypowiedzi.
Chyba nie ma specjalnie sensu reagowanie na niego, bo jest niepoprawny)

madameblanka,

fan_xiecialuki Niegracz alboś Pan wariat albo człek bez honoru

Drogi Panie Niegracz, tutaj ludzie z Pana strasznie ciągną wała, zrobił się Pan wręcz "dyżurnym pośmiewiskiem"

joanna_on-line ( fizyk), vobo7, polazrski, hal9000( fizyk), ester-leah, deoand, pszb,yoma,

calun_torunski, rzewuski1, zzarda32, do_eugenio  i

 wielu wielu innych z forum Katastrofa w  Smolensku

oraz  salonowcy 24:

Michał Jaworski, nudna-teoria, Maciaszczyk, Jaki-taki,  Piekielny,  i kto tam jeszcze

-  (dzięki  funkcji zablokuj  na  mój  blog  nie maja dostępu hejterzy  a  dzięki funkcji  usuń, obraźliwe  posty  zostały usunięte)






quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka