

Na  pniu brzozy  winien być  ślad, ślady po uderzeniu  żeber - ślady  pionowe.
Siekiera  łatwiej  łupie  wzdłuż włókien niż  w poprzek.
Żebro  było ułożone skośnie  względem  kierunku zderzenia, ale  mimo wszystko wskutek przełomu( niszczenia w trakcie  zderzenia)  pionowa  krawędź  przednia  żebra  uderzyła  by w pień  z prędkością ok 70 m/sek- taki  ślad  uderzenia  musiał  by być  widoczny, wyraźny, a zniszczenia  duże,  a nawet żebro  mogło  by odłupać  spory fragment  pni.
w pień winny być wbite pionowo fragmenty  żeber.



Np. inżynier  lotniczy  , bloger  Andrzej Mat
wykonał  stosowne szacunkowe  obliczenia
https://www.salon24.pl/u/andrzejmat/366093,bardzo-znana-brzoza-2
  i podsumował  je  tak:
Z bilansu energii wynika, że skrzydło nie miało szans przeżyć, ale i
brzoza musiała zdrowo oberwać.
Jeżeli  tak- to gdzie  są pionowe  ślady  od  uderzenia  żeber-jak  toporem ?

na pniu są lokalne  nacięcia  ale  w  kierunku  poziomym ( lekko skośnie)
Prędkość- ...  wbija:


http://www.stormchaser.ca/Tornadoes/2011_05_22_Joplin/2011_05_22_Joplin.html
									
		
		
			
	
			Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
		Nowości od blogera
		
	
	
	Inne tematy w dziale Polityka