16 obserwujących
532 notki
494k odsłony
229 odsłon

Kontrowanie przechyłu przy rozszczelnieniu hydrauliki- absurdy narracji MAK/Laska.

Wykop Skomentuj3


p.13.1 raportu końcowego


   Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,
o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego
wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.


Jak kontrować i czym   ?, gdy - jak podają   eksperci  MAK/Laska:

- rozszczelnieniu uległy  wszystkie układy hydrauliczne.


Skoro  wysiadła  hydraulika  to powinno to być zauważalne w parametrach  czarnych skrzynek- położeniu  powierzchni sterowych - zmieniającym się  nie pod wpływem sterowania tylko  opływu powietrza  ; czy jest to  zauważalne ?


image(a raportu  Laska:  koniec  rejestracji  zapisu  przez  rejestrator MARS-BM nastąpił nie później niż 0,5 s po godz. 8:41:07,5.)

widać,   że w przypadku  prawego steru wysokości - wykres  kolor  ciemnoniebieski -  praktycznie nie  widać żadnego  wpływu  rozszczelnienia  na położenie steru- niewielkie  zmiany

w przypadku  lewego  steru  wysokości  gwałtowne ruchy  zaczynają się po ok . 1,5 sekundy  po rozszczelnieniu-

Widać  ogromną różnicę w odchylaniu się obu sterów wysokości.

ciekawe  jest też  że  dane kończą się gdzieś ok. 8:41:04,2  dla  steru  prawego i ok. 8:41:04,6  dla steru  lewego  podczas  gdy  moment zderzenia  z ziemią  to wg  MAK  8:41:06



Tak naprawdę  p.13.1   raportu końcowego to czysta  fikcja,  konfabulacja

 wpisana w raport dla wmówienia  kłamliwej narracji MAK.




Wykop Skomentuj3
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka