p.13.1 raportu końcowego
Pilot próbował prawą nogą dosięgnąć do pedału i nacisnąć na niego w celu skontrowania lewego przechylenia,
o czym świadczy wyraźnie czytelne w wyniku pośmiertnego stężenia (jako skutek nadmiernego
wzrostu napięcia nerwowo-emocjonalnego) wyprężone położenie prawej stopy.
Jak kontrować i czym ?, gdy - jak podają eksperci MAK/Laska:
- rozszczelnieniu uległy wszystkie układy hydrauliczne.
Skoro wysiadła hydraulika to powinno to być zauważalne w parametrach czarnych skrzynek- położeniu powierzchni sterowych - zmieniającym się nie pod wpływem sterowania tylko opływu powietrza ; czy jest to zauważalne ?
(a raportu Laska: koniec rejestracji zapisu przez rejestrator MARS-BM nastąpił nie później niż 0,5 s po godz. 8:41:07,5.)
widać, że w przypadku prawego steru wysokości - wykres kolor ciemnoniebieski - praktycznie nie widać żadnego wpływu rozszczelnienia na położenie steru- niewielkie zmiany
w przypadku lewego steru wysokości gwałtowne ruchy zaczynają się po ok . 1,5 sekundy po rozszczelnieniu-
Widać ogromną różnicę w odchylaniu się obu sterów wysokości.
ciekawe jest też że dane kończą się gdzieś ok. 8:41:04,2 dla steru prawego i ok. 8:41:04,6 dla steru lewego podczas gdy moment zderzenia z ziemią to wg MAK 8:41:06
Tak naprawdę p.13.1 raportu końcowego to czysta fikcja, konfabulacja
wpisana w raport dla wmówienia kłamliwej narracji MAK.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka