
Bruzdy na początku wrakowiska.
Wg raporty Laska samolot zderzył się z podłożem przy przechyleniu 150 stopniu i najpierw uderzył kikutem lewego skrzydła.
Szkic sytuacyjny tego zderzenia:

skoro "prawa" bruzda miała by zostać wyorana przez kikut lewego skrzydła to położenie samolotu byłoby w przybliżeniu takie jak na szkicu - wektor poruszania się samolotu musiał by być równoległy do "prawej" bruzdy - jej kierunek pokazany jest czerwona linią przerywaną

.
I tyle są warte raporty MAK Laska - nie mają nic wspólnego z rzeczywistym przebiegiem tego zdarzenia.
zbliżenie: bruzda i nienaruszona gleba i sucha trawa:



A tak wygląda bruzda, ślad na ziemi po upadku samolotu:

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka