quwerty quwerty
267
BLOG

Jaka Muza kręci teraz Marka Niedźwieckiego - polityka ???

quwerty quwerty Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Ze wspominek Marka  Niedźwieckiego:

 Moja lista zawiera tylko zagraniczne piosenki. Może dlatego, że gdy zaczynałem ją układać Jacek Lech śpiewał "20 lat, a może mniej", a to mnie nie kręciło. Polska muzyka przeżywała kryzys.

 To było między Big Beatem, a boomem rocka z końca lat 70, który dał nam Maanam, Perfect, Lombard, TSA, Dżem... Długo by wymieniać. W latach 80 próbowałem układać mój polski top 10, ale krótko. Zostałem przy zagranicy.


   Może jednak nie polityka...

...może  zaproponowanie  Słuchaczom  wytworu  Kazika  "  Twój ból.."

było  manifestem, że polska  muzyka wychodzi z kryzysu;  w ten  sposób ???

- Nic nie wiadomo.


Dlatego, że Marek Niedźwiecki milczy  i tak jak kiedyś pięknie  uzasadniał swe wybory

Druga  moja  lista  mojego życia

http://www.marekniedzwiecki.pl/0002c4270d1f170e05742760c7903359,entry.html

- teraz  ani be ani  me na temat  swego wyboru-

- Słuchacze są  zdezorientowani.


-Czy teraz  zaczyna się  Trzecia  Lista  Jego Życia  ? ( Trójka)


******

Od strony  muzycznej  Lista  mnie  nie interesuje, zapewne  mało kogo; w czasach  internetu  ja - jak i wielu  miłośników  muzyki- sam  tworzę  swoją  listę  do słuchania.

Jednak  ta historia  w  jakimś stopniu związana  z muzyką  jest bulwersująca,   ale  i  pouczająca; 

jak można  zniszczyć  Legendę..

..swoją

..przez  jeden  głupi  ruch.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura