quwerty quwerty
78
BLOG

Kolejny dowód na sfałszowanie parametrów końcówki lotu Tu-154 ; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 2

     Narracja MAK wymagała sfałszowania parametrów ostatniego odcinka lotu:

 pokazania że nie wyszkoleni  piloci, w wyniku błędu  doprowadzili do tego że samolot znalazł się bardzo nisko nad ziemią

- jednak narracja okazała się zbyt skomplikowana nawet dla  tworzących  ją  ekspertów:

- parametry można łatwo  naciągnąć- zapisy elektroniczne łatwo  obrobić przy pomocy stosownego oprogramowania  a la symulator  lotu;

 nie da się naciągnąć i zmienić Praw Fizyki 


Jak to wielokrotnie pokazywałem i udowodniłem - 

nie jest  fizycznie możliwe  by samolot Tu-154 zniżający się z prędkością pionowa rzędu  7-8 m/s przeszedł  do wznoszenia z wysokości faktycznej nad poziomem  podłoża  rzędu 15 m


Załącznik  nr 4  do Raportu Millera:

08:40:56 – odłączenie automatu ciągu i początek przesuwania dźwigni mocy

WYSRADIO=12.5[m],


Oto   przykład , który obrazuje jak  zachował by się samolot Tu-154 naprawdę:

katastrofa samolotu Tu-154B w Leningradzie ; 1991 rok


https://wikipedia.tel/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5

Примерно в 13:06:10, когда самолёт находился в 20 метрах от земли и снижался с вертикальной скоростью 7 м/с, экипаж осознал опасность жёсткой посадки, в результате чего тяга двигателей была тут же установлена на максимум, а штурвал полностью взят на себя, что начало снижать вертикальную скорость спуска, а также постепенно поднимать нос со скоростью 2,2°/с, но в 13:06:13 с приборной скоростью 250 км/ч и с вертикальной скоростью около 7 м/с летящий по курсу 100° рейс SU-8556 приземлился на концевую полосу безопасности.

   Ten Tu-154  rozpoczął manewr odejścia na drugi krąg na podobnej wysokości jak Tu-154 w Smoleńsku przy prędkosci  pionowej 7 m/s;  obroty silników też były zaniżone -66%  nie podają czy N1 czy N2) zapewne chodzi o N2 czyli sprężarki  wysokiego   ciśnienia; prędkośc ok 250 km/h...

...pomimo rozpoczęcia  manewru , działaniu sterami, przesunięcia dźwigni reżimu pracy silników  samolot praktycznie nie zmniejszył  prędkości opadania aż do zetknięcia  się z ziemią

- tak działają  prawa Fizyki-  zasada bezwładności

- tak duży i ciężki samolot  nie zmieni błyskawicznie kąta  natarcia- stery  też  potrzebują czasu do osiągnięcia zadanego wychylenie a następnie do wytworzenia  pełnej siły, co dopiero zapoczątkowuje  obrót samolotu

- wszystko ma swoją bezwładność

- i bardzo podobnie  samo było by w Smoleńsku


i jeszcze 2 kwestie które  podkreślałem wcześniej:

1. Edmund Klich popełnił ogromny błąd podpisując się pod tym manipulacyjnym eksperymentem na trenażerze  w Moskwie;

  zadano tam inne parametry niż  te w Smoleńsku;

- gdyby miał wiedzę na ten temat winien był zażądać  wykonania eksperymentu wg parametrów początkowych  jak w Smoleńsku i z zadanym tam przeciążeniem max. 1,35 g

jeśli nie - winien odmówić podpisania protokołu

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1051650,manipulacja-mak-na-symulatorze-lotu-w-moskwie


 Nikt z komisji Laska nie zweryfikował następnie  tego raportu z Moskwy.


Gdyby  to zrobiono , to już  lipcu 2010 wyszło by,

że narracja MAK jest kłamstwem


2. Pseudo eksperci Laska nie zwrócili też uwagi , że manewr przejścia do wznoszenia był  - wg  narracji MAK- wykonany o wiele lepiej niż podręcznikowo !!

a jest to sprzeczne z podstawową  narracja MAK/Laska ,  jakoby załodze Tu-154 zdecydowanie brakowało umiejętności....


Dodatek:

inny przyklad:

samolot Tu-154M

15.03.04 г. в а/п Осло произошел инцидент с самолетом Ту-154М RА-85810 ОАО "Аэрофлот - РАЛ".

incydent przy lądowaniu w Oslo


С высоты 16 м КВС приступил к привычному взятию штурвала "на себя". С этого момента стал увеличиваться тангаж с 0 град, до 5 град, и расти нормальная составляющая перегрузки. Однако ожидаемого уменьшения вертикальной скорости не произошло, более того, на высоте 9 м. вертикальная скорость снижения увеличилась до 5,6 м/с. Дальнейшее взятие штурвала "на себя" в условиях дефицита высоты и времени не позволило полностью погасить вертикальную скорость. Приземление произошло с Vу-2,1 м/с, на основные опоры шасси с углом тангажа 5 град, и перегрузкой 2,09g.

    Samolot zniżał się z prędkościa ok 285- 290 km/h; na wysokości 30 m prędkość zniżania wynosiła 4, m/s...

   Samolot rozpoczął manewr odejścia  na wysokości 16 m nad pasem;  wychylił stery dla odejścia  na drugi krąg,  ale  początkowo samolot nie  reagował - i na wysokości  m nad ziemią prędkość opadania zwiększyła się  do 5,6 m; w rezultacie samolot przyziemił z prędkością  pionową  2,1 m/s.


https://pandia.ru/text/77/140/115.php


Dodatek 2:

 Komisja Laska przyznał mi rację w  Załączniku 4 do  Raportu:


6. Skuteczne odejście na drugi krąg przy parametrach, jakie miał samolot wymagała

zainicjowania procedury na wysokości powyżej 35 m nad przeszkodami terenowymi. (przy

założeniu, że procedura przeprowadzona byłaby prawidłowo – właściwy kąt natarcia, praca

silników na zakresie startowym).

https://komisja.smolensk.niezniknelo.com/files/pliki/raport/ZalacznikNr4-TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf








quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka