To jest notka na pierwszą stronę ;
to jest opinia na pierwsze strony wszystkich komunikatorów;
to jest dowód , że narracja MAK w kwestii tzw. przez nich katastrofy w Smoleńsku jest kłamstwem.
to gotowy materiał dla dowolnej komisji ; dla państwa polskiego , aby zakwestionować raport MAK.
Rosjanie w tym eksperymencie sztucznie dobierali niefizyczne parametry, tak aby forsować swą narrację;
jednak przesadzili, byli może zbyt pewni siebie- szczególnie widząc kogo delegowała do eksperymentu strona polska-
Edmunda Klicha- osobę , która ani nie jest specjalistą w zakresie aerodynamiki samolotu Tu-154, ani nie była to w tym momencie osoba zbyt bystra i dociekliwa; Edmund Klich pokiwał głową- przyjął i podpisał protokół który mu podsunięto- a potem nikt z Komisji Laska nie przeanalizował tego eksperymentu ; wpięli do akt i tyle
A co znalazł laik siedząc przed komputerem ?
1. Zastosowano zupełnie inną wartość zadanego przeciążenia przy próbie odejścia z wysokości 20 m - wartość 1,8 g podczas gdy w Smoleńsku maksymalna wartość przeciążenia to 1,3 g.
2. Przyjęta przez manipulantów z MAK wartość przeciążenia jest nierealna - nie było by możliwe zadanie takiego przeciążenia w realnym locie.
- Skąd to wiadomo ?
- z podręcznika aerodynamiki Piatina
Пятин А.И. Динамика полета и пилотирование самолета Ту-154. Учебное пособие

Przy zniżaniu z reżimem pracy silników mały gaz
- maksymalne dysponowane przeciążenie , które można zadać w manewrze go-around wyniosło by dla centrowania samolotu jak dla Tu-154 w Smoleńsku ok. 1,3g
przy tych parametrach początkowych głębokość przepadania samolotu Tu-154 wyniosła by minimum 30 m- raczej bliżej 40m

manipulanci z MAK musieli zastosować nierealną wartość przeciążenia 1,8g aby zmniejszyć wielkość utraty wysokości i wyszło im 19 do 23 m
Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.
..
3. Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż nie uwzględnili podnoszącego się terenu !!!!
rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !! a nie 20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)

**
inny przykład z rosyjskiego podręcznika aerodynamiki dla samolotu Tu-154
- głębokość przepadania 49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.

inny przykład z rosyjskiego podręcznika aerodynamiki dla samolotu Tu-154
- głębokość przepadania 49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.
***
Już w lipcu 2010 można było ten dowód pokazać Rosjanom
- a postępowanie w sprawie śmierci tylu reprezentantów państwa polskiego winno było przebiegać w zupełnie inny sposób i w innym kierunku.
**To była i jest kompromitacja polskich elit naukowych, technicznych etc.
lekko licząc w Polsce w 2010 roku było co najmniej
1 mln ( słownie jeden milion) osób które były w stanie
stwierdzić to co ja pokazuję w notce.
Wystarczy tylko trochę wiedzy z fizyki i inteligencji.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka