18 obserwujących
930 notek
672k odsłony
  97   0

Jak MAK oszukał Komisję Laska w eksperymencie na symulatorze w Moskwie; c.d.

   To jest notka na pierwszą stronę ;

 to jest opinia na pierwsze strony wszystkich komunikatorów;

 to jest dowód , że narracja MAK  w kwestii  tzw. przez nich  katastrofy w Smoleńsku  jest kłamstwem.

to gotowy materiał dla dowolnej komisji ; dla państwa polskiego , aby zakwestionować  raport  MAK.

Rosjanie w tym eksperymencie  sztucznie dobierali  niefizyczne  parametry,  tak aby  forsować swą narrację;


jednak przesadzili, byli  może zbyt pewni siebie- szczególnie  widząc  kogo  delegowała do eksperymentu strona  polska-

Edmunda  Klicha- osobę , która  ani nie jest specjalistą w zakresie aerodynamiki  samolotu Tu-154, ani  nie była to w  tym momencie osoba zbyt bystra i dociekliwa;  Edmund Klich pokiwał głową-  przyjął i podpisał  protokół który  mu podsunięto- a potem nikt z Komisji  Laska  nie przeanalizował tego eksperymentu ; wpięli  do akt  i tyle




A co znalazł  laik siedząc  przed komputerem ?

1. Zastosowano zupełnie inną wartość zadanego przeciążenia przy próbie odejścia z wysokości 20 m - wartość 1,8 g podczas gdy w Smoleńsku maksymalna wartość przeciążenia to 1,3 g. 


2. Przyjęta przez manipulantów  z MAK wartość przeciążenia  jest nierealna - nie było by możliwe  zadanie  takiego  przeciążenia w realnym locie.

- Skąd to wiadomo ?

- z podręcznika  aerodynamiki Piatina

Пятин А.И. Динамика полета и пилотирование самолета Ту-154. Учебное пособие

image

  Przy zniżaniu z reżimem pracy silników  mały gaz

- maksymalne  dysponowane  przeciążenie , które  można zadać  w manewrze  go-around wyniosło by  dla centrowania samolotu jak dla Tu-154  w Smoleńsku ok. 1,3g

przy tych parametrach  początkowych  głębokość  przepadania  samolotu  Tu-154 wyniosła by minimum 30 m- raczej bliżej  40m

image


manipulanci z   MAK musieli  zastosować  nierealną  wartość przeciążenia 1,8g  aby zmniejszyć wielkość utraty  wysokości i wyszło im 19 do 23 m

Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.

..

 3. Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż  nie uwzględnili  podnoszącego się terenu !!!!

rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !!   a nie  20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)

image

**

inny przykład  z rosyjskiego podręcznika  aerodynamiki  dla samolotu Tu-154

- głębokość przepadania  49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.



image

inny przykład  z rosyjskiego podręcznika  aerodynamiki  dla samolotu Tu-154

- głębokość przepadania  49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.


***

 Już w lipcu 2010 można było  ten dowód pokazać Rosjanom

- a postępowanie w sprawie śmierci tylu  reprezentantów państwa  polskiego winno było przebiegać w zupełnie inny  sposób i w innym kierunku.



**To była  i jest kompromitacja polskich  elit  naukowych, technicznych  etc.


lekko  licząc w  Polsce  w 2010  roku było co najmniej

1 mln ( słownie  jeden milion)  osób które były w stanie

stwierdzić  to co ja  pokazuję w notce.



 Wystarczy  tylko  trochę  wiedzy  z fizyki  i inteligencji.







    


Lubię to! Skomentuj Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale