quwerty quwerty
109
BLOG

Jak MAK oszukał Komisję Laska w eksperymencie na symulatorze w Moskwie; c.d.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

   To jest notka na pierwszą stronę ;

 to jest opinia na pierwsze strony wszystkich komunikatorów;

 to jest dowód , że narracja MAK  w kwestii  tzw. przez nich  katastrofy w Smoleńsku  jest kłamstwem.

to gotowy materiał dla dowolnej komisji ; dla państwa polskiego , aby zakwestionować  raport  MAK.

Rosjanie w tym eksperymencie  sztucznie dobierali  niefizyczne  parametry,  tak aby  forsować swą narrację;


jednak przesadzili, byli  może zbyt pewni siebie- szczególnie  widząc  kogo  delegowała do eksperymentu strona  polska-

Edmunda  Klicha- osobę , która  ani nie jest specjalistą w zakresie aerodynamiki  samolotu Tu-154, ani  nie była to w  tym momencie osoba zbyt bystra i dociekliwa;  Edmund Klich pokiwał głową-  przyjął i podpisał  protokół który  mu podsunięto- a potem nikt z Komisji  Laska  nie przeanalizował tego eksperymentu ; wpięli  do akt  i tyle




A co znalazł  laik siedząc  przed komputerem ?

1. Zastosowano zupełnie inną wartość zadanego przeciążenia przy próbie odejścia z wysokości 20 m - wartość 1,8 g podczas gdy w Smoleńsku maksymalna wartość przeciążenia to 1,3 g. 


2. Przyjęta przez manipulantów  z MAK wartość przeciążenia  jest nierealna - nie było by możliwe  zadanie  takiego  przeciążenia w realnym locie.

- Skąd to wiadomo ?

- z podręcznika  aerodynamiki Piatina

Пятин А.И. Динамика полета и пилотирование самолета Ту-154. Учебное пособие

image

  Przy zniżaniu z reżimem pracy silników  mały gaz

- maksymalne  dysponowane  przeciążenie , które  można zadać  w manewrze  go-around wyniosło by  dla centrowania samolotu jak dla Tu-154  w Smoleńsku ok. 1,3g

przy tych parametrach  początkowych  głębokość  przepadania  samolotu  Tu-154 wyniosła by minimum 30 m- raczej bliżej  40m

image


manipulanci z   MAK musieli  zastosować  nierealną  wartość przeciążenia 1,8g  aby zmniejszyć wielkość utraty  wysokości i wyszło im 19 do 23 m

Во всех случаях, кроме попытки совершить уход с высоты 20 м, самолёт переходил в устойчивый набор высоты, теряя после начала ухода 19…23 м высоты.

..

 3. Ale i tak zaliczyli mega wpadkę.. gdyż  nie uwzględnili  podnoszącego się terenu !!!!

rzeczywisty zapas wysokości był więc ok 10 m !!   a nie  20 m ( moment rozpoczęcia manewru go-around)

image

**

inny przykład  z rosyjskiego podręcznika  aerodynamiki  dla samolotu Tu-154

- głębokość przepadania  49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.



image

inny przykład  z rosyjskiego podręcznika  aerodynamiki  dla samolotu Tu-154

- głębokość przepadania  49 m przy początkowej prędkości zniżania 9 m/s.


***

 Już w lipcu 2010 można było  ten dowód pokazać Rosjanom

- a postępowanie w sprawie śmierci tylu  reprezentantów państwa  polskiego winno było przebiegać w zupełnie inny  sposób i w innym kierunku.



**To była  i jest kompromitacja polskich  elit  naukowych, technicznych  etc.


lekko  licząc w  Polsce  w 2010  roku było co najmniej

1 mln ( słownie  jeden milion)  osób które były w stanie

stwierdzić  to co ja  pokazuję w notce.



 Wystarczy  tylko  trochę  wiedzy  z fizyki  i inteligencji.







    


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka