quwerty quwerty
254
BLOG

Zamach na Gibraltarze; zamach w Smoleńsku- tak Polska zamiata pod dywan...

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

. Wyniki symulacji lotu samolotu Liberator AL523 w sposób jednoznaczny wskazują, że

blokada sterów nie mogła być przyczyną katastrofy.

Na zakończenie pracy przedstawiono wnioski i postulaty badawcze, które powinny umożliwić przeprowadzenie ostatecznego dowodu w sprawie katastrofy.


z pracy :

Franciszek Grabowski, Liberator AL 523. Analiza techniczna katastrofy gibraltarskiej, Warszawa 2017


 - Oczywiście, że to nie blokada sterów..

..dobrze, że  pokazano to przez analizę techniczną


I co ?

Jak zwykle w Polsce ..

 ..wszystko się rozmywa

.. nikt nie chce się tym zając

Polski  rząd - przecież  sprawa dotycz polskiego Rządu na uchodźstwie 

polskie elity techniczne - przecież w jawny sposób  narracja w sprawie niby katastrofy nie zghadza się z faktami i fizyką

.. też im wygodnie tym się nie zajmować

 od lat..


Jeszcze raz  przytoczę to co zrobił prokurator Psiuk z IPN

- jak sam zauważył  że jego narrracja sie sypie-

mimo tego, zamknał śledztwo...\


nawet w trakcie prezentacji na ten temat pan prokurator Psiuk się zająknął, gdy zorientował się , że to co mówi

jest wątpliwe - choć jako nie fachowiec - zapewne nie wie dokładnie dlaczego...

1. Pan prokurator Dariusz Psiuk  tak mówi na temat zniżania i zderzenia samolotu z wodą :

( od 34:15) - (pilot Prchal) ..potwierdza , że w momencie kiedy stwierdził blokadę sterów bezskutecznie usiłował je odblokować,to wyłączył iskrowniki i skierował samolot...

.. znaczy właśnie nie tyle skierował bo on już i tak pikował tylko poprowadził go do wodowania, które odbyło się pod dość skromnym kątem.


( wyjaśnienie: przy blokadzie sterów samolot spada bezwładnie i pilot nie ma możliwości " poprowadzenia" samolotu,
jak to określił prokurator Psiuk)


przecież ten prokurator  bredzi:

"nie tyle skierował ..co  poprowadził do wodowania"

- jak niby, skoro  stery były zablokowane ???


" wodowania, które odbyło się pod dość skromnym kątem."

- jak niby pod skromnym kątem , skoro utracił sterowność i spadał w sposób niekontrolowany ??|


dodatkowo; czego pan prokurator nie uwzględnił , nie rozumie, nie wie ?

- pilot Prchal zeznał że silniki wyłączył dopiero przed samym zderzeniem z woda ( wodowaniem)

- a więc samolot nie tylko przyspieszał wskutek niekontrolowanego zniżania , ale był przyspieszany przez silniki!!

a to wyłącznie tuż przed samym zderzeniem z woda skutkowała pochyleniem nosem w dół( efekt przyhamowania)

image


image

- Gdyby  zdarzenie przebiegało tak jak opowiada Prchal to ..by nie żył i nie mógł  tak zmyślać  czy mówić to co mu kazano...


dzień przed  zamachem na Sikorskiego na Gibraltarze wylądowął samolot z ambasadorem ZSRR - Majskim;

 wizyta przyjaźni ?..

nic z tych rzeczy-

l zapewne na pokładzie dotarli tam stalinowscy eksperci od operacji specjalnych

.zabezpieczał ich działania zapewne  podwójny  agent brytyjski Philby  pracujący dla sowietów

***

- Nie ma odważnego, kto by się upomniał o prawdę w sprawie zamachu na generała Sikorskiego

- czy warto się poświęcać dla Ojczyzny ? ......

**


Zamach na polską delegację do Katynia 10.04.2010


Zdaniem biegłych samolot zderzył się z przeszkodami terenowymi. Uszkodzenia nie powstały z innych przyczyn.

- Rozkład szczątków samolotu jest naturalnym, fizycznie uzasadnionym skutkiem zderzenia samolotu z ziemią

- stwierdzili.

Serio ?

Panowie ignoranci czy manipulanci ?

 A to widzieli ?

image


wyrwana z miejsca zamocowania w ogonie czarna skrzynka , luzem


1.  Nigdy w katastrofach o podobnych parametrach zderzenia  czarna skrzynka nie została wyrwana z miejsca  zamocowania.

sprawdźcie sobie, jak znajdziecie  w raportach z katastrof  to się zgłoście

2. Wyrwanie skrzynki  miało miejsce w katastrofach przy prędkościach  rzędu 450 i więcej km/h



ale i wtedy obraz jest zupełnie inny..

 gdyż czarna skrzynka jest  mocno przytwierdzona do konstrukcji odrywa się wtedy wraz  z fragmentami , blach

- jak na tym zdjęciu:

image


A to widzieliście ?

-fragment  centropłata wyrwany i wyrzucony daleko poza wrakowisko

image

image

 Nigdy w historii zderzeń tyupu CFIT o podobnych czy nawet  50%  ostrzejszych parametrach takie  coś się nie zdarzyło;

 i nie zdarzy - jest to fizycznie niemożliwe.

-tylko wybuch lub inne działania osób trzecich.


***

Jasne ? wiecie  teraz  o co chodzi ?


- to do roboty !

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka