quwerty quwerty
78
BLOG

Fuszerka/manipulacja ? NIAR łopatologicznie&obrazkowo pokazana - g.. w raporcie.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Król jest  nagi

 Hans Christian Andersen

Nowe  Szaty Króla


Skompromitowani

którzy ujrzeli a nie zobaczyli...



Nec Hercules contra plures..


ale

Dawid może pokonać nawet kilku Goliatów



 Już jakiś  czas temu  opublikowano w  sieci raport  NIAR pokazujący symulacje rozpadu  samolotu Tu-154 jak wg  narracji MAK/Laska  10.040.2010 w Smoleńsku.


I co ?

Milczenie baranów, ekspertów, fizyków.

https://tvn24.pl/najnowsze/iuka0o-executive_summary_final_report_niar/Executive_Summary_Final_Report_NIAR.pdf

(Podziękowanie  dla TVN za udostępnienie tekstu ( co prawda bezmyślne i bezrefleksyjne- ale jednak !)

nie do końca milczenie  baranów bo prof. Artymowicz  z University of Toronto wsparł to badziewie.


( Do tej pory tylko 2 osoby w Polsce zauważyły ten MEGA BŁĄD   NIAR ( słownie :dwie ,w  tym ja...)


Table 4.10 Section 5 survivability analysis summary


Dla  Sekcji 5 - czyli końcowej części kadłuba przylegającej do ogona samolotu- w raporcie  NIAR firmowanym przez  dra Olivairesa podano fizycznie niemożliwe  wartości przeciążeń;

 przykłady z innych katastrofa jednoznacznie dowodzące , że NIAR sie kropnał podałem w notce:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1284767,lopatologicznie-obrazkowo-pokazuje-ze-niar-sie-myli-o-rzad-wielkosci


Peak resultant floor accelerations in section 5 range from 43 to

219g’s.

TOTALNA  BZDURA

brak elementarnej orientacji w kwestiach  przeciazęń  przy zderzeniu samolotu z ziemią

= a można było przed napisaniem   troche poczytać..

choćby moich notek..

.. gdyż ja przekopałem się przez  raporty z katastrof,  sprawozdania z eksperymentów, symulacji zderzeń

i te podstawową wiedze zamieściłem w notkach


Po kolei:

I. Przeciążenia - ale jakie ?

Peak resultant floor accelerations in section 5 range from 43 to
219g’s.

Szczytowe wartości  przeciążeń na poziomie podłogi w sekcji 5  były w  zakresie 43  do 219 g.


- Po pierwsze nie podano czy chodzi o przeciążenia wzdłużne, pionowe  czy poprzeczne;

 no dobra- niech to będą przeciążenia wynikowe ; ale podanie w ten sposób  wartości przeciążeń jest wysoce nieprofesjonalne- wystarczy zajrzeć do raportów niszczących i symulacji; z reguły podaje się co najmniej  2 wartości: przeciążenie  pionowe  i wzdłużne gdyż one są decydujące o skali zniszczeń, skutków zderzenia.


Najpierw zajmijmy się przeciążeniami  wzdłużnymi

- na jakiej drodze musiałby dany  fragment podłogi  Sekcji  5  kadłuba wyhamować prędkość do zera gdyby przeciążenia miało by  być rzędu 200g ?

(  załóżmy,  że wskutek pochłonienia części energii przez przełamanie kadłuba co najmniej na  3 odcinki , jeszcze przed  samym zderzeniem tylnej części kadłuba z ziemia prędkosc Sekcji  5  spadła  do  50 m/s.

image

a= V2/2s     g= a/10 ( w uproszczeniu ( dokładnie to g= a/9,81)

 

Vo(m/s)        V2          s(m)         2s           V2/2s        g

50                 2500       0,625       1,25          2000         200

- Czyli aby  przeciążenie  na poziomie podłogi w Sekcji 5  było 200g  to ten fragment( punkt) wyhamować by musiał prędkość do zera na odcinku 62,5 cm !!!

ABSURD =  BUSTED

- Przyjrzyjmy się teraz przeciążeniom pionowym:image


Załóżmy , że  ten fragment kadłuba  zderza się z ziemią  z prędkością pionową  14 m/s ( pocz. prędkość  zniżania  samolotu  od 17-do 19 m/s); zanim podłoga uderzy o ziemię  musiałaby  ulec  zgnieceniu, zmiażdżeniu, rozerwaniu  konstrukcja kadłuba - w tym momencie  poniżej podłogi - tworząca strefę  zgniotu pochłaniającą energie zderzenia.

- jeśli przyjać  że rzeczywiście  kadłub zostałby zmiażdżony aż do podłogi,  jak wg  narracji NIAR to i tak strefa zgniotu ma ok. 2 m.

Vo    V2    s(m)    2s    V2/2s    g
14    196    2         4      49        4,9

szacunkowa wartość składowej pionowej przeciążenia  na poziomie podłogi  jest rzędu 5 g !!!


raport NIAR ....  219 g ?


BZDURA =  BUSTED


II.

    Nawet gdyby  z tą prędkością- 76 m/s Tu-154  uderzył w pionową  ścianę, np. skałę  to  spory fragment  kadłuba bliżej  ogona przetrwał by  w całości ,  pełnym obwodzie tylko  z jakimiś  uszkodzeniami.

Wniosek:
- taki stopień zniszczenia samolotu Tu-154  wynika z wybuchu lub innych działań osób trzecich a nie jest  bezpośrednio  skutkiem zderzenia samolotu z podłożem.

  Skąd to wiadomo ? - ano  na podstawie  wykonanych  symulacji  takich zderzeń; np.

Nonlinear analysis of commercial aircraft impact on a reactor building—Comparison between integral and decoupled crash simulation

April 2014Nuclear Engineering and Design

Authors: Alexander Siefert 4.9 Virtual Human GmbH  ; F.O. Henkel

file:///C:/Users/user/Downloads/1211_SMIRT_Paper_Div_III_144_Siefert_update_final.pdf




-  zbadano jakie  byłyby zniszczenia  samolotu  przy uderzeniu samolotu w pionową  ścianę  budynku reaktora (  a więc w ścianę o bardzo dużej wytrzymałości)  przy różnych prędkościach  aż do  160 m/s t.j.  2,1 razy  większej niż  Tu-154 w Smoleńsku, ale o skutkach zderzenia  decyduje  energia  kinetyczna a ta  była w tym przypadku większa aż 4,4  raza !!

Mimo tak dużej  energii -  końcowa  cześć  kadłuba  przetrwała w   pełnym obwodzie, co pokazuje ten rysunek:

image

. In figure 8 the final state is shown for integral simulation with 160 m/s.
The destruction of the airplane is similar to the simulation for the crash on the rigid wall, i.e. that for 160 m/s with
the complete airplane being destroyed, except the back part of the fuselage. For 80 and 120 m/s only the frontal part
of the fuselage is spoilt.

Przy prędkođciach 80 m/s i 120 m/s  tylko przednia cześć kadłuba jest totalnie zniszczona !!


Sekcja  5  przetrwała  w całości

- Co teraz doktorze Olivaires ?



***
Copywrite notice:

@All rights not reserved;
 redistribution or reproduction of part or all of the contents in any form is accepted - TVN  TV included

except of:

You may not  commercially exploit the content;

nor  make  changes  in the  text 

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka