quwerty quwerty
642
BLOG

Dowód sfałszowania trajektorii Tu-154 przez MAK ; c.d.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 2

image

  W odległości  ok. 3300 m od pasa gdy samolot był na wysokości ok 240 m

nagle  samolot zaczyna  zniżać się pod większym kątem, szybciej;


gdyby nie  było  zmiany kąta zniżania  to samolot celował by w  miejsce blisko początku  pasa

a nie w jar !

I tak zapewne leciał,

 trajektorię zmieniono " papierowo"

tak by wmówić  wine pilotów.


-W stenogramie nie ma śladu działań  załogi,   by  zwiększyć  prędkość zniżania- bo niby po co mieli by to robić.

skoro zniżali się prędkości  ok. 7 m/s

a powinni zniżać w zakresie 3,5-4,5 m/s ??


Jest natomiast ślad  próby ukrycia tej zmiany prędkości zniżania w raporcie !!

tak  by nie rzucała się w oczy..


..aby owe 9 m/s nie biły po oczach

image
MAK celowo w raporcie nie podał na tym rysunku  obliczeniowych wartości  prędkości zniżania po punkcie 3200 m od pasa...
gdyż owe 9m/s- słusznie - wyglądało by na podejrzane...
- dlaczego niby piloci mieliby nagle wtedy zwiększyć prędkość zniżania, gdy była ona już o wiele za duża ?????

 po... zamachu .. wchodzili  do akcji fałszerze parametrów , tak aby wmówić narrację, że był to CFIT.


sfałszowanie parametrów widać np. przy nagłym zmniejszaniu prędkości samolotu...

image

UWAGA:  aby prędkość  spadła w 2 sekundy o 7 km/h

potrzebna jest siła o średniej wartości na tym odcinku  ok. 10 Ton !!!!

ale  siła musiała by narastać od zera i spadać do zera

czyli

maksymalna  siła hamująca  musiała by mieć wartość  prawie 15 Ton !!

w tym momencie silniki pracowały  w reżimie mały gaz  i

łączny ciąg silników był rzędu  3-4 Tony !!

- obrazkowo mozna to przedstawić tak:

image

to tak jakby nagle  zaczęły -  działać silniki hamujące !!!!! z łącznym ciągiem 15 ton

gdy  silniki pchające samolot miały ciąg 3-4 tony!!


nie ma śladu tak  gwałtownego manewru ani w  stenogramie ani w parametrach 


zresztą  taki manewr skutkował by takim rozchwianiem, oscylacjami w pionie , że  samolot  musiał by natychmiast  zacząć manewr go around -


zmniejszyli  prędkość ale tylko" papierowo" - w  sfałszowanych zapisach -  aby wyglądało na to, że załoga zamierzała  lądować...290 km/h budziło by podejrzenia...


jak fałszowano ?

ruscy są w tym ekspertami...

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Polityka