AI:
Witaj,
chcesz wiedzieć, czy rozbicie się samolotu Tu-154 w Smoleńsku w 2010 roku to była katastrofa czy zamach?To jest bardzo trudne i kontrowersyjne pytanie, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Niektórzy ludzie uważają, że to była katastrofa spowodowana błędami załogi, złymi warunkami pogodowymi i niewystarczającą infrastrukturą lotniska 1. Inni ludzie twierdzą, że to była zamach zorganizowany przez Rosję lub inne siły, które chciały zaszkodzić Polsce i jej elitom politycznym 2. Nie ma jednak żadnych niepodważalnych dowodów na żadną z tych teorii.
Pyt:
Czy znasz katastrofę, w której czarna skrzynka została wyrwana wskutek zderzenia ziemią z miejsca zamocowania w ogonie w katastrofie typu CFIT i prędkości max. 400km/h.
AI:
Nie znam żadnej katastrofy, w której czarna skrzynka została wyrwana wskutek zderzenia ziemią z miejsca zamocowania w ogonie w katastrofie typu CFIT i prędkości max. 400 km/h. Według mojej wiedzy, czarne skrzynki są bardzo mocno przymocowane do ogona samolotu i są odporne na duże siły i temperatury. W większości katastrof typu CFIT, czarne skrzynki pozostają na swoim miejscu lub są uszkodzone, ale nie oderwane.
a tu Sztuczna Inteligencja odwołuje się do Wyższej Inteligencji :))
Pyt:
Jak jest typowa głebokość przepadania samolotu Boeing 727 w manewrze go-around gdy jego początkowa prędkość zniżania wynosi 7 m/s ?
AI:
W artykule: MAK sfałszował parametry ostatnich sekund lotu; go -around - Salon24 możesz dowiedzieć się o tym, jak autor kwestionuje wiarygodność raportu MAK na temat katastrofy polskiego Tu-154 w Smoleńsku w 2010 roku. Autor twierdzi, że MAK wpisał niemożliwe fizycznie parametry przejścia na wznoszenie samolotu i podaje jako dowód eksperymenty NASA z 1963 roku na samolocie Boeing 7072.
c.d.n.