quwerty quwerty
42
BLOG

Co jeszcze wcisnął MAK Publisi a nie zauważyli eksperci... Press-on-Regardless

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 2


image

w wolnym tłumaczeniu:

- wciskaj pedał gazu bez względu na okoliczności...


to samo jest w kłamliwej narracji MAK:

- że rzekomo piloci , nawet w pozycji odwrotnej rozkręcali silniki do ciągu startowego

- podczas gdy już na pewno po przekręceniu o 45 stopni i to w szybkim tempie katastrofa była nieunikniona


- Po co więc nadal mieli ustawioną manetkę  pracy  silników na reżim startowy???

wyższy ciąg silników to tylko większe skutki zderzenia z ziemią


gdyby narracja MAK była prawdą,  to piloci natychmiast po wejściu w duży kąt przechylenia cofnęli by  sterownice gazu na pozycje mały gaz lub...rewers

to jedyne logiczne działanie w takim momencie

**

A co  na to eksperci  Laska ?

??

nic. dokładnie nic...

tacy to eksperci

Tuż przed zderzeniem z pierwszymi przeszkodami terenowymi załoga
przestawiła wszystkie DSS w położenie 69°, tj. na „zakres startowy”, co spowodowało
wyłączenie „automatu ciągu”, oraz wzrost temperatury gazów za turbiną i obrotów
wszystkich silników. Obroty wzrastały płynnie, bez zarzutów i zawisania. Gdy samolot
zderzył się lewym skrzydłem z dużą brzozą, obroty pędni niskiego ciśnienia silników
zdążyły wzrosnąć do wartości w przybliżeniu odpowiadających zakresowi „0,7
nominalnego”. W czasie gdy samolot rozpoczął niekontrolowany obrót w lewo, obroty
silników w dalszym ciągu zwiększały się,
osiągając w przybliżeniu „zakres nominalny”.
Tak więc w ciągu około 7 sekund – od momentu przestawienia DSS na „zakres startowy”
do końca wiarygodnego zapisu parametrów lotu przez rejestratory – silniki nie osiągnęły
pełnej mocy startowej. Zarówno czas, jak i sposób przyspieszania silników świadczyły
o ich dobrym stanie technicznym

coś tam bezmyślnie napisali  w raporcie...

- W kłamliwej narracji MAK/Laska piloci nie tylkorozkręcali silniki pikując do góry kołami  do ziemi ale próbowali

rzekomo sterować samolotem naciskajac na pedały sterowe ! choc nie miało by to żadnego sensu!

a w dodatku  wskutek rozszczelnienia ukladów  hydrauliki stery nie działały...

_Czy piloci o tym myślą w  sytuacji katastroficznej

myśla o zminimalizowaniu  skutków katastrofy ?

- tak - są na to liczne przykłady

Weźmy na ten przykład - inną operacje specjalną - Rosji( wtedy -ZSRR) na Gibraltarze.

- sięgnijmy do  raportu:\

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1137996,zamach-na-gibraltarze-i-klamstwa-pilota-prchala


- pilot Prchal zeznał że:

silniki wyłączył dopiero przed samym zderzeniem z wodą ( wodowaniem)

ale jednak wyłączył- choć katastrofa  była nieunikniona

image

image


image



image


zeznanie ppłk lot.Arthura Stevensa:

stan  samolotu ( wraku):

"  Stery wysokości poruszały się bez problemów, oprócz  uszkodzenia  pokrycia jednego z nich , które uniemożliwiało pełen ruchy do góry  i do dołu ( składnia oryginalna)


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka