quwerty quwerty
42
BLOG

Wg p. 1.16.2 raportu MAK Tu-154 nie mógł by przejść na wnoszenie z wys.20m.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Czego nie doczytali eksperci...

- czego nie wie  i nie chce przyjąc do wiadomosci  Publisia

że została okłamana przez MAK

że MAK wraz  z Laskiem wcisneli Wam w tym, red. Świerczkowi (Siła Kłamstwa  go..pokonała..)

kłamliwą  narrację w kwestii  tego co wydarzyło sie  w  Smoleńsku 10.04.2010 r.


punkt 1.16.2 raportu MAK

 modelowanie matematyczne


image


image

Nawet przy zastosowaniu  przeciażenia max.nieco  wiekszego niż w Smolensku wg raportu MAK

głebokość przepadania wyniosła 20m,

popatrzymy teraz na szkic sytuacyjny

image

rozpoczęcie manewru jest na wysokości 20m 

ale teren się podnosił

i faktyczny zapas  wysokości był mniejszy....

- Po drugie- nikt nie widział  tych modelacji matematycznych,,

nikt z polskiej strony o nie nie zapytał


  Rosyjscy  fałszerze pogubili się  w manipulacjach i kłamaniu na temat go-around


Porównajmy teraz  powyższe zapisy w  raportu MAk z próbą  odejđcia na symulatorze w Moskwie w lipcu 2010 roku

które też były zafałszowane, zmanipulowane..


image

- Tylko uważny, dociekliwy  Czytelnik raportów ( czyli ..ja...)

te  różnice, sprzeczności wychwyci

W Smoleńsku  max.  przeciążenie  przy  wykonywaniu manewru  odejścia  wynosiło  1,35 g.

Na trenażerze w Moskwie zastosowano   max. przeciążenie  1,6 g.

- a więc znacznie więcej niż 1,4 g jak napisano w p. 1.16.2 raportu MAK!

a dlaczego w raporcie nie mogli po prostu przenieść  danych z  eksperymentu na symulatorze w Moskwie?


?



nie wiecie ?

 to proste...


wystarczy trochę oczytania w kwestii manewru go-around dla samolotu Tu-154


otóż  fałszerze, manipulanci z MAK zauważyli, że w eksperymencie na symulatorze  w Moskwie  przesadzili, pojechali nie tyle po bandzie ile już poza bandą


z dwóch powodów:

1. image2.

image

- Raport  MAK jest  fałszerstwem

dla ukrycia rzeczywistego przebiegu tego  zdarzenia


quod erat demonstrandum


dodajmy jeszcze dla porzadku

 że w sfałszowanych w raporcie parametrach  przejścia na wznoszenie

jest jeszcze jedna wpadka  MAKwspomniana przeze mnie wcześniej w notkach

- otóż  warunkiem skutecznego wykonania  manewru przejścia na wznoszenie

takiego wykonania by  zminimalizować wielkosc przepadania

jest  utrzymanie predkości  postepowej- nie zmniejszanie jej


- gdy prędkość spada - powstaje moment (siły)  pochylający

i  wielkość przepadania się zwiększa !


a  jak było w  Smolensku ?

image


po  rozpoczeciu manewru ,przestawieniu  sterownicy na wzrost obrotów  silników

predkosc w kilka sekund spada  z 280 km/h do  270 km/h

- w rzeczywistosci skutkowało by to znacznym zwiększeniem głębokosci przepadania

a tu na papierze - wszystko na pozór wygląda OK

..dopóki ktoś uważny, dociekliwy się nie przyjrzy...


to elementarz  go-around:  V=const



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka