
To jest orientacyjna pozycja Tu-154 w momencie zderzenia z brzozą wg narracji MAK ; piloci musieli (by) wcześniej widzieć, że są tu z nad ziemią; brak reakcji ( w stenogramie)
O 8:40:55 nawigator podaje wysokość samolotu nad ziemią: 20m.
Samolot dalej zniża się przez kilka sekund - zderzenie z brzozą następuje o 8:40:59/8:41:00;
minęło prawie 5 sekund , gdy samolot leci najpierw tuż nad wierzchołkami drzew, a pod koniec tych 5 sekund korony drzew są co najmniej na wysokości kabiny.
W stenogramie jednak brak reakcji załogi - ( nie odczytano? nie było ? )
a przecież już o 8:40:57 i 8:40:58 są w stenogramie odgłosy zderzania z drzewami.
????
I jeszcze:
8:40:49 90m
8:40:54.6 20m
W niecałe 6 sekund samolot zbliża się do ziemi o 70m
- gdy zalecana prędkość zniżania na ścieżce jest rzędu 3,5 m /sek- wiec w tym czasie normalnie zbliżyli by się do ziemi o ok. 20m.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka