quwerty quwerty
345
BLOG

Braki w stenogramie czy coś innego ? - ostatnie sekundy Tu-154 - "katastrofa" .

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1


image

To jest  orientacyjna  pozycja  Tu-154  w  momencie  zderzenia  z  brzozą  wg narracji  MAK ;  piloci  musieli (by)  wcześniej  widzieć, że  są  tu z nad ziemią; brak reakcji  ( w  stenogramie)

O  8:40:55  nawigator podaje wysokość  samolotu  nad  ziemią:  20m.

Samolot  dalej zniża  się przez kilka  sekund -  zderzenie z brzozą następuje  o 8:40:59/8:41:00;

minęło  prawie  5 sekund  , gdy samolot leci  najpierw  tuż nad wierzchołkami drzew,    a pod koniec  tych 5 sekund  korony  drzew  są co najmniej  na wysokości  kabiny.

W stenogramie  jednak   brak  reakcji  załogi - (  nie odczytano?  nie  było ? )

a przecież już o 8:40:57 i  8:40:58  są  w stenogramie odgłosy  zderzania  z drzewami.

????

I jeszcze: 

8:40:49    90m

8:40:54.6  20m

 W niecałe  6 sekund  samolot zbliża się do ziemi o 70m

- gdy zalecana prędkość  zniżania na ścieżce jest rzędu 3,5 m /sek- wiec w tym czasie  normalnie zbliżyli by się do ziemi o ok. 20m.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka