W zaszumionym przez MAK nagraniu nie można zrozumieć wielu wypowiedzi.
Jak wygląda normalna komunikacja załogi Tu-154 w trakcie wejścia na ścieżkę można zobaczyć i posłuchać tu:
wejście na ścieżkę ok 12:15
np.12:37 Mechanizacja skrzydła- wypuszczone 45
Jak to brzmi w stenogramie ze Smoleńska ?
8:39:06 Mechanizacja skrzydeł
8:39:07 Pod skrzydłami
co jest bez sensu
https://www.youtube.com/watch?v=T8_c23uZPKM
Заход на посадку Петропавловск-Камчатский Ту-154.
Słychać jak żywa jest wymiana informacji poleceń, podawany jest m.in. reżim pracy silników 82% , 83%.
To standardowa procedura -dlaczego nie słychać tego na nagraniu z Tu-154 w Smoleńsku?
Zniżanie do ścieżki odbywa się przy niskich obrotach:

ale zaraz przy wejściu na ścieżkę i wysunięciu klap obroty rosną:

Inne nagranie z podejścia samolotem Tu-154, i znów wypowiadane frazy bardzo podobne:
wejście na ścieżkę ok 6:15
na zegarach widać zmiany obrotów silnika
https://www.youtube.com/watch?v=sygrqeh0FRE
Tu-154 cockpit footage during landing in Russia (and in Russian)
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka