niekumaty niekumaty
304
BLOG

Rezolucja PE - co powiedziałby Maleńczuk?

niekumaty niekumaty Polityka Obserwuj notkę 6

Tytuł mojej notki jest oczywiście nieco naciągany, no bo ja nie wiem, co powiedziałby Maleńczuk. Chciałbym jednak w swojej ocenie tego, na co się dzisiaj zapowiada, posłużyć się cytatem z Pana Macieja.

Otóż pamiętam, jak na którymś tam festiwalu w Opolu Maleńczuk zaśpiewał "Dawną dziewczynę" i zajął drugie miejsce (kompletnie nie pamiętam z kim przegrał, nie chce mi się sprawdzać). Tuż po konkursie wywiady z wykonawcami przeprowadzał redaktor Orłoś. I kiedy redaktor zapytał Maleńczuka o to, co ten  sądzi o werdykcie publiczności, pan Maciej w trakcie transmisji na żywo odpowiedział mu: "NIECH SPIERDA.AJĄ!".

Mniejsza o moją (czy też innych) reakcję na tamten moment :-). Można powiedzieć, że "Maleńczuk jak Maleńczuk, normalka". Ale wydaje mi się, że dzisiaj naszemu ulubionemu parlamentowi, z brylującymi w nim panami Martinem, Guyem i innymi, powinniśmy właśnie tak odpowiedzieć :-).

Na nic innego nie zasługują, szkoda naszych strun głosowych.

No.

niekumaty
O mnie niekumaty

leniwy i mazgaj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka