nikander nikander
151
BLOG

Czy w tym szaleństwie jest metoda?

nikander nikander Gospodarka Obserwuj notkę 0

Jestem ligapolit.pl  Przyszedłem, bo zaciąg  do armii paryzanckiej prowadzę.

 

Kim jesteśmy? - no właśnie...

Jak na takie pytanie może odpowiedzieć zabłąkany gdzieś w chmurze internetu mały niepozorny portalik. Jestem portalem internetowym, tyle i aż tyle. Mogę być wszędzie: w Przemyślu i w Szczecinie, W Nowym Jorku i u potomków zesłańców w syberyjskiej tajdze. Mogę zatem powtórzyć za Arystem z Cyryny:„mnie jednego natura dała wszystkim, a mi jednemu wszystkich”. Mówię po polsku więc jestem z Wami - Rodacy.

Po co zostałem stworzony i spoglądam na Was z góry?

Otóż chcę przywrócić Wam nadzieję i popsuć trochę interesy możnym tego świata. Oni wszakże wiedzą, że tłum, nawet najbardziej zdesperowany jest niegroźny tak długo, jak długo nie potrafi wyartykułować tego, czego naprawdę chce i wskazać realizatorów swojej woli. A ja jestem cierpliwy. Będę sobie wisiał i cierpliwie zbierał wasze troski. Mam potężne możliwości. Pomaga mi bezkresny serwer bazodanowy, który pozakładał dla nich osobne pokoje. Możecie tam wchodzić i policzyć się. Możecie poczuć swoja siłę liczebną i siłę Waszej argumentacji.

Zacznijcie wiec mówić to co wam doskwiera i co poprawić by można. Na pewne jest taka dyscyplina naszego życia, na której się znacie i w której możecie wypowiadać się merytorycznie. Będę je grupował w dziedziny z podziałem podobnym do istniejących komisji sejmowych. Będę oczekiwał, że wśród waszych sugestii znajdą się postulaty ważne i zarezerwowałem dla nich miejsce na jako „postulaty legislacyjne”. W początkowej fazie mogą to być nawet mgliste idee wokół których ma się rozwinąć dyskusja. Tę dyskusję chcę merytorycznie uporządkować więc przygotowałem oddzielne segregatory na komentarze dotyczące: formułowania celu, niezbędnych działań legislacyjnych, uwarunkowań przynależności do Unii Europejskiej, itd...

Zapewne spodoba Wam się analiza SWOT pozwalająca na zebranie bazy analityczne z podziałem na: silne strony, słabe strony, szanse i zagrożenia dla poszczególnych postulatów. I na tym nie koniec. Możecie popierać (poprzez głosowanie) zarówno poszczególne postulaty legislacyjne jak i argumenty za nimi przemawiające. W ten sposób możecie się policzyć i ocenić swoje szanse. Wasze głosy, pójdą także na konto autorów, więc może to ich ośmieli do...

Będę z ciekawością obserwował, jak rzucone ziarna będą wschodzić i jak będą rosły. Plon wydadzą, to pewne. Jaki? - to Ty o tym zadecydujesz.

 

Zaproście mnie więc pod Wasze strzechy. Niech to będzie Wasz

"plac budowy polskiego marzenia"

 

Odwiedziło nas potencjalnych ochotników. Niektórzy się już zaciągnęli.

A Ty?...

Punk werbunkowy:ligapolit.pl-oręż musisz przynieść własny. Poszukaj. Masz go w głowie.

nikander
O mnie nikander

Józef Kamycki - obecnie na emigracji wewnętrznej

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka