Nowy Polski Show Nowy Polski Show
144
BLOG

„Cóż Chrystus ci dobrego uczynił, że teraz go tak nienawidzisz?” – o ks. Bonieckim

Nowy Polski Show Nowy Polski Show Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

„Cóż Chrystus ci dobrego uczynił, że teraz go tak nienawidzisz?” – kilka słów do ks. Bonieckiego

 

Zwraca się do księdza zwykły Polak, katolik i emigrant. Nauczono mnie bym zawsze miał szacunkiem do duchownych, lecz tym razem mam nadzieję, że Nasz Zbawiciel – Jezus Chrystus wybaczy mi kilka niewybrednych słów pod Twoim adresem. Otóż jesteś łajzą i heretykiem, który od wielu lat mąci w głowach wielu młodym ludziom na temat naszej wiary. Może mógłbym wybaczyć Ci współpracę z takimi kanaliami jak Michnik i całe te gówniane towarzystwo z ulicy Czerskiej, ale widząc twój samozachwyt, twoja postawa wzbudza we mnie wstręt. Jesteś złem najgorszym, gdyż ubrany w kogoś, kim nigdy nie powinieneś być! Już dawno nie zasługujesz na miano księdza katolickiego i powinieneś być tylko wspomnieniem. Niestety wciąż jesteś, siejesz zamęt i zgorszenie. Więcej na:  http://thenowypolskishow.co.uk/boniecki-zdrada1

Antykomunista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo