Nowy Polski Show Nowy Polski Show
10372
BLOG

„B. Geremek zginął w ramionach prostytutki!” - W. Sumliński

Nowy Polski Show Nowy Polski Show Polityka Obserwuj notkę 10

Miałem poczekać z publikacją tego materiału kilka dni. Mam nadzieję, że Wojciech Sumliński się na mnie nie obrazi i zrozumie chęć podzielenia się informacjami ze słuchaczami mojego portalu. Otóż, gdy pytałem autora „Z Mocy Nadziei” o postać D. Tuska i jego uwikłania w afery ostatnich lat, dosyć przypadkowo pojawiła się postać Bronisława Geremka. Ten były szef MSZ i dla niektórych ogromny autorytet niestety nie był tym, za jakiego uważała go większość Polaków. Po raz kolejny dowiadujemy się, że III RP to był jeden wielki teatr zakłamania i teraz, jeśli chcemy coś zmienić na lepsze w naszym kraju, to musimy opowiedzieć prawdę. W dzisiejszej, kolejnej odsłonie rozmowy z W. Sumlińskim dowiecie się jak wyglądała prawdziwa mafia w III RP i posłuchacie, w jakich okolicznościach zginął ten, którego imieniem nadano jedną z sal w polskim parlamencie. Proszę mi wierzyć, że po wysłuchaniu tego nagrania ręce opadają. Zapraszam do słuchania, udostępniania i lajkowania. http://thenowypolskishow.co.uk/b-geremek-i-prostytutki

Antykomunista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka