Nu z Gliwic Nu z Gliwic
186
BLOG

"7 dziur w Stacji Kosmicznej" czyli a to ci historia...

Nu z Gliwic Nu z Gliwic Badania i rozwój Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Nie wiem czy znacie taki motywujący do życia videoblog -  "Smarter Every Day". Ja też nie znałem, ale kliknąłem przypadkiem
i szczęka mi opadła, jaką historyjkę opowiada...

Nie będę spojlerować. Powiem tylko, że całkiem zasłużenie bloger ten ma prawie 8 mln subskrypcji. Film, który gorąco polecam, obejrzało ponad 3 miliony osób, a skomentowało ponad 10 000.

Motyw tytułowy -  "7 dziur w Stacji kosmicznej" -  odnosi się do fascynującej kwestii, która zastanawiała każdego, kto się choć trochę interesuje astronautyką: "W jaki sposób do pioruna astronauci na ISS otwierają i zamykają zewnętrzne okna w Kopule Obserwacyjnej (Cupoli)?"



Nu z Gliwic
O mnie Nu z Gliwic

Prawdziwa notka krytyk się nie boi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie