Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Prawdziwy Patriota Prawdziwy Patriota
173
BLOG

Rewolucyjny pomysł dla ... Tek24.pl

Prawdziwy Patriota Prawdziwy Patriota Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Wpadłem ostatnio na fajny pomysł. Właśnie chce go WAM przedstawić.

Salonwiczowie korzystają z "usługi" "Salon24 live" na ipli. Może stworzylibyśmy "Tek24 live"? Igor Janke powiedział że będziemy transmitowali Salon24 live gdy będziemy mieli pomysły. Mam pomysł na "Tek 24 live". Zaprośmy jakąś ważną osobliwość ze świata komputerów. Powiedzmy może np. Bill Gates(założyciel Microsoft) albo Steve Jobs (założyciel Apple). Oczywiście będą problemy z językiem, bo oni umią tylko po angielsku. Ale mam rozwiązanie. Barack Obama gdy przyjechał do Polski korzystał z tłumacza w słuchawkach. Oni też takie mogą mieć. Wtenczas mogą nam przedstawić jakieś nowe produkty, propozycje na przyszłość. Możemy też użyć polskich napisów gdy będą odpowiadać, albo tłumacza telewizyjnego. Ja znam biegle angielski, i chętnie pomogę.

Co myślicie o pomyśle? Proszę o komentarze i pomysły i zachęcam do czytania Technologicznego bloga.

Normalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości