ogrodniczka ogrodniczka
157
BLOG

Może flaga nad Stadionem Narodowym?

ogrodniczka ogrodniczka Lekkoatletyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Skorzystałam dziś z możliwości obejrzenia Stadionu Narodowego od środka. To był memoriał lekkoatletyczny im. Kamili Skolimowskiej. Usiadłam w foteliku i biłam dzielnie brawo wszystkim wspaniałym sportowcom. Podobało mi się tam. Nastrój był raczej piknikowy - nie było dwóch zwalczających się grup kibiców. Sportowcy walczyli tylko ze swoimi ograniczeniami - no i o nagrody zapewne.

Ale cały czas brakowało mi czegoś. Warszawa pięknie ustrojona była dziś flagami, ale na stadionie (raczej nad nim) flagi nie było.

Wydaje mi się, że nad Stadionem Narodowym powinna powiewać flaga. Albo na wysokim maszcie obok stadionu. Powinna być tam cały czas. A już w takie Święto jak dziś - koniecznie. Jeśli argumentem przeciw temu pomysłowi byłoby stwierdzenie, że na innych stadionach nie ma takiego zwyczaju, bądźmy pierwszymi, którzy ten zwyczaj wprowadzą!

ogrodniczka
O mnie ogrodniczka

Jestem, więc myślę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport