Ciunek Ciunek
41
BLOG

Demokracja? Niepodległość?

Ciunek Ciunek Polityka Obserwuj notkę 3

W szkole od zawsze uczono demokracji. Z tego co zrozumiałem, są to rządy większości. Dlaczego więc w dzisiejszym świecie wszystko podporządkowywane jest mniejszościom? Nadmierna otwartość świata robi swoje. Chodzi mi w tym przypadku o mniejszości seksualne. Ostatnimi czasy bardzo często widzę różne artykuły bądź doniesienia na temat pewnych regulacji i ułatwień dla homoseksualistów. Dlaczego Unia nie troszczy się tak samo o rodziny? O wyeliminowanie patologii, o lepszy byt dla rodzin, w których rodzice są różnej płci. Tymczasem europosłowie zbierają podpisy pod petycją, która zostać przekazana do Komisji Europejskiej. Ta z kolei ma później wydać przepisy dotyczące legalizacji małżeństw gejów i lesbijek, na terenie całej Unii. Dlatego sam sobie zadaję pytanie, czy nasz kraj, który nie jest tak liberalny jak Holandia ( i bardzo dobrze zresztą ), któremu nie pasuje taki stan rzeczy, musi wprowadzić przepis wbrew sobie? Okazuje się, że tak. Wszystko przez to, że teoretycznie demokratyczna Unia Europejska narzuca nam pewne przepisy, pod groźbą sankcji lub pewnych kar, jeśli ich nie zaakceptujemy.

 Stąd moje pytanie do czytelników mojego bloga. Czy według Was Polska w praktyce jest krajem niepodległym? Czy kraj niepodległy nie powinien mieć pełnego prawa do suwerennych decyzji? Czasami mam wrażenie, jakby Unia Europejska nie była organizacją, a państwem federacyjnym, złożonym z 27 części składowych. Miałem nadzieję, że Unia będzie gigantyczną wspólnotą, która będzie opierała się na współpracy gospodarczej, a nie na zbytniej integracji kulturowej i mieszaniu się w sprawy ideowe państw wchodzących w jej skład. 

Ciunek
O mnie Ciunek

Jestem otwarty na argumenty osób każdej z opcji politycznych, lubię dyskutować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka