optymistka inaczej optymistka inaczej
988
BLOG

Tok Fm-Niebywałe Chamstwo!!!

optymistka inaczej optymistka inaczej Rozmaitości Obserwuj notkę 17

Słuchając dzisiaj Radia Tok Fm, mogę śmiało powiedzieć,że nie żyjemy w demokratycznym państwie!

Ja, która nie popieram partii PO, ponieważ nie interesuje mnie taka Polska, jaka buduje, a raczej rujnuje  ta frakcja. Nie zgadzam się z Prezydentem B.Komorowskim, i nie uważam go za dobrego Prezydenta. Uważam że  nie potrafii wznieś się ponad podziały i pokazać mi, że JA też w tym państwie się licze,że moje zdanie jest tak samo ważne, jak zdanie wyborcy PO,SLD,PSL czy PJN.

Wracając do Radia Tok Fm. Dzisiejszymi rozmówcami byli- Tomasz Lis, Wiesław Władykai Tomasz Wołek. Panowie, poniżej godności dziennikarskiej, z zajadłością przemawiali równym głosem, jaka będzie katastrofa jak PIS dojdzie do władzy!, dodając ,że jak nie dojdzie do władzy, to też będzie katastrofa! Więc moje pytanie, to co Panowie proponujecie?? Czy PIS dojdzie do władzy, czy nie dojdzie, to będzie istniał!! Panowie ani jednej, ani drugiej opcji nie biorą pod uwagę!!

Pan Tomasz Lis jest zbulwersowany, co dzieje się w internecie, a w szczególności na Polityka.pl." Jak się czyta portal Panów Karnowskich, w Polityce.pl, albo jak niektórzy mówią Potylica.pl, Jak się takie  wpisy, to w większości jest to taki Marginez Społeczny, takie Męty Społeczne"

Nazywając Pana Karnowskiego i Zarębe "Wice Blizniakami IV RP". Dostało się rówież GP,Uwżam Rze,Rzeczpospolitej. 

Tomasz Lis uznał,że to co zwolennicy PIS wyprawiają na portalach internetowych, to się w głowie nie mieści!! I absolutnie nie mozna tego powiedzieć o zwolennikach PO. Pomyślałam sobie hmmm, no tak zwolennicy PO to baranki!!

Oczywiście cała audycja była poświęcona, na  opluwaniu wyborców partii PIS i J.Kaczyńskiego.

Tacy dziennikarze właśnie dzielą społeczeństwo, którzy jednych wybielają a innych nazywają "Marginesem Społecznym" , " Męty Społeczne".

Czytam Polityke.pl, Rzeczpospolitą, Gazete Polską. Popieram PIS i J.Kaczyńskiego, i co z tego powodu, jestem "Marginesem Społecznym"??

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości