Fraza Fraza
397
BLOG

Wiesława&Sowiniec

Fraza Fraza Społeczeństwo Obserwuj notkę 9
W pierwszym momencie myślałam, że Pani insynuacja wskazuje, że mam do czynienia z byłą funkcjonariuszką UB i cieszę się, że moja myśl nie znalazła potwierdzenia. Sprawy, o których Pani pisze, są sprawami ważnymi i doceniając Pani dorobek, pokornie zniosłam Pani komentarz. Mogę nawet rzec, że Pani komentarz lata mi koło ...

Panu Bukowskiemu doradzam dobieranie odpowiednich słów oceniających komentatora. Wiem, że jest to pański jednoosobowy kabaret, lecz ja nie jestem panią Magnuszewską. Pański chamski komentarzyk zasługuje na rozpatrzenie przez sąd. Tylko dodatek ,,wyjątkowy" uratował pana przed kłopotami, których chyba Pan sobie nie życzy. Wątpliwe jest czy jakiś Ziobro, Jaki lub nie daj Boże Radio Maryja, rękę pomocną by do chama wyciągnęło.

Prośba do administratora.

Z konta mojego ukochanego nadaję, więc proszę blokowań konta nie dokonywać. Trochę zaczepna jestem, trochę wyrozumiała, ale niestety nie feministka. Czytam was i popisać też lubię, ale jak się stary dowie, to przyjdzie mi chyba tylko w sreberka zawijać.


Fraza
O mnie Fraza

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo