szuan szuan
276
BLOG

Doniu, ja chcę Nobla !

szuan szuan Polityka Obserwuj notkę 2

 

·        Donio, dlaczego ja jeszcze nie mam Nobla ? Inni mają, nawet ten opalony bardziej od Leppera !
·        A niby dlaczego masz mieć ? Na Nobla trzeba sobie zasłużyć ..
·        Ale ja zasłużyłem, w imię pokoju pozbyłem się kaczora ! To chociaż pokojowa mi się należy
·        Nie ty się pozbyłeś , a pokój to żeś  jedynie po nim odziedziczył..i to też żaden sukces bo pusty stoi.
·        Stoi pusty bo tam straszy ! Mówię ci Doniu, strach wejść bo zaraz szarpie za gardło, zimno się robi, a dusi  tak że aż gwiazdy w dzień widać!
·        Ty ciołku, to nie gwiazdy tylko te cholerne znicze i pochodnie zza okna ! Mówiłem ci żebyś wyższe barierki postawił !
·        NO dobrze, a za ekonomię ? Patrz jak ładnie stoi nasza polska ekonomia !
·        Dureń ! Ona nie stoi tylko leży i kwiczy, ty się ciesz, że dzięki mnie tak mało o niej mówią, bo by nas już powywieszali…
·        Za pokój nie, za ekonomię nie… to może choć z chemii ?
·        Jakiej chemii! ? Jedyne pojęcie jakie ty masz o  chemii, to jak bimber pić na polowaniach ! A właśnie, kazałem ci przestać polować, a wczoraj znowu jakieś zdjęcie z sarenką dałeś pokazać w TV !!
·        No ona taka ładna była… ta sarenka znaczy się, przecież ładniejsze zdjęci e z sarenką niż z małżonką, co nie ? sam wiesz… sarenka to nie wieloryb ..a co do chemii to patrz jak mi się udało z gazem – zapomnieli o łupkowym, a jak postraszymy jeszcze trochę , to się zgodzą na więcej ziemnego, i znowu jakiś pada rok z Moskwy dostanę !
·        Dostaniesz jak się nie wyda, że specjalnie olewaliśmy gazoport, zawyżamy przed Unią cenę zakupu żeby się nie wtrącali, udupiamy Waldka, żeby nie gadał, a MSZ żeby nic nie robił. Ty się módl, żeby nie zrobili szumu o ten gaz, bo nam przepadną przyszłe stołki w Gazpromie !!
·        No a za literaturę , może za to Nobelka ?
·        Cholera pisarz się znalazł, jaka literatura ?
·        Jak to jaka, patrz jakie ładne przemówienia mam, na dożynkach tak przemawiałem aż ludzie płakali !
·        Ty bęcwale, oni płakali, bo kamienie z procy do ciebie nie donosiły, a strasznie chcieli trafić !! W ogóle to kto ci pisze te przemówienia, pieprzysz jak ksiądz na kazaniu !
·        Tylko nie ksiądz, ja przemawiam jak Ojciec Narodu !!
·        Ojciec ?! Prędzej jak Dupa Narodu, trzeba cię ciągle poklepywać i głaskać, a ty nic tylko gafy robisz jak  te pryszcze na tyłku !
·        Ty ciągle tylko mnie opieprzasz, a ja chcę Nobla , jak już nie ma za co to może za wąsy, jak Wałęsa !
·        Po pierwsze Wałęsa dostał nie za wąsy tylko przez głupotę Szwedów, a po za tym ty masz mniej dzieci, gdzie ci tam do Wałęsy…
·        A może Nobla z matematyki ?
·        Za matematykę to ja sam wezmę, nikt tak jak ja nie potrafi rachować -  zadłużać się na potęgę ,a  wyniku wskazywać wszystkim  wzrost gospodarczy.
·        Widzisz – tak się robi – co godzina milion w plecy, a co dzień milion wyborców więcej ! O, i za to należy się Nobel !!
 
 
 
poprzednie :
http://pms44.salon24.pl/218981,donio-co-z-tym-krzyzykiem
 
http://www.niepoprawni.pl/blog/656/donald-pobawmy-sie-helikopterkiem%E2%80%A6
 

 

 
 
szuan
O mnie szuan

"Facet któremu zabili brata, nie sprzeda Polski tak tanio"... "Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie. I czy się dopłynie, czy nie dopłynie, kształci to, wyrabia mięśnie". Zbigniew Herbert.... „Żadnemu nie wierzę z lewicy. Wszyscy są upaprani w różne kombinacje i interesy". Józef Oleksy .... "Miała być demokracja, a tu każdy wygaduje co chce! L. Wałęsa... "Jesteś tak młody jak twoja wiara. Tak stary jak twoje zwątpienie. Tak młody jak twoja ufność w siebie. Tak młody jak twoja nadzieja. Tak stary jak znużenie." gen.MacArthur... "Nie mamy czołgów i armat, ale mamy w sobie złość i brak zgody na kłamstwo".anonim. CZYTAJ : http://pms44.salon24.pl/214612,jedyne-prawdziwe-informacje

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka