londoncity londoncity
1254
BLOG

Jestem rekordzistą popularności w S24!

londoncity londoncity Rozmaitości Obserwuj notkę 34

Już napisałem dwie notki o tym, że w S24 szwankuje system ocen: tzw. "łapki"

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1277845,boty-wpisujace-czerwone-lapki-w-s24-sposob-na-podbijanie-wyswietlen-stron

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1277971,boty-wpisujace-czerwone-lapki-w-s24-sposob-na-podbijanie-wyswietlen-stron-c-d

Pod moim każdym wpisem pojawiało się minimum 100 czerwonych łapek. Wspólnie z innymi blogerami zastanawialiśmy się kto lub co wstawia te oceny. Pierwotnie zakładałem, że aby postawić następną łapkę pod tym samym wpisem trzeba stronę odświeżyć i dopiero potem wstawić drugą. Okazało się, że tak nie jest. W ostatniej notce pod moim pojedynczym wpisem jest JUŻ PONAD 1000  czerwonych łapek, a cała strona ma tylko 550 odsłon.

Jeśli jednak czerwone łapki wstawiają pojedyncze osoby, to jestem najbardziej popularnym tu blogerem. Nie sądzę by ktoś miał w S24  więcej niż 1000 followersów. 

Poprosiłem Pana Jastrzębowskiego by sprawdził IP osoby ( lub osób) która tak za mną podąża i czyta.  Mogę jej przesłać autograf albo chusteczkę na pamiątkę, skoro mnie tak ceni.

W pierwszej notce na ten temat zrobiliśmy eksperyment: jedna osoba wstawiała łapkę , odświeżała stronę i znowu wstawiała. By wstawić 100 łapek w ten sposób potrzeba 6 minut. Więc by wstawić 1000 łapek jedna osoba musiałaby przez całą godzinę tylko tym się zajmować. Co ciekawe łapki są ustawione na pełne liczby : 100, 1000. Czyli ( jeśli robiła by to pojedyncza osoba) musiałby chyba korzystać z liczydła by się nie pogubić ( nie od razu widać na liczniku ile się już wstawiło łapek) . Więc jednak robi to program-bot. Ciągle nie wiem w jakim celu.

londoncity
O mnie londoncity

znany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości