Kronikarz Świata POLITIKA Kronikarz Świata POLITIKA
25
BLOG

Kto odpadnie na finiszu?

Kronikarz Świata POLITIKA Kronikarz Świata POLITIKA Polityka Obserwuj notkę 0

 

Drodzy czytelnicy!

Jak już wcześniej zaznaczałem 10 listopada mieliśmy także 1 turę wyborów prezydenckich. Standardowo nie pozwoliła ona wyłonić jednoznacznie osobę nowego prezydenta. Pytanie kto ma największe szanse zastąpić Dawida Fushera? Napewno nie on sam, gdyż zdobył jedynie niecałe 7% głosów. Obecnie wydaje się, że najwieksze szanse na dostąpienie tego zaszczytu ma Simone Johnson ze zwycięskiego Kolibra. Mimo, że zajęła ona 2 miejsce w 1 turze, to ciężko sobie wyobrazić, aby pokonał ją Paulo Quaranta z SPD. Jestem przekonany, że w drugiej turze cała prawica stanie murem za Panią Simone, której zwycięstwo tym samym potwierdzi wielki powrót Kolibra do polityki. Poniżej przedstawiam zestawienie kandydatów, którzy zdobyli największą ilość głosów:

       
Paulo Quaranta   25.45%  
Simone Johnson   21.32%  
John Fitzgerald Jack Kennedy II   10.3%  
Sasza Kordzielewski   7.37%  
Dawid Fusher   6.95%  
John Locker   5.63%  
Jakub de Saint Lucie   5.63%  
Mikołaj Makiawelski   5.15%  
Jożin Praski   5.15%  

Można się zastaznawiać czemu tak małe poparcie uzyskał obecny jeszcze prezezydent? Czy źle wykonywał swoje obowiązki? Był nierzeteny i niesprawiedliwy? W mojej ocenie nie. Więc dziwi mnie szczerze, że Dawid Fusher otrzymał tylko 7%. A wy drodzy czytelnicy na kogo zagłosujecie? Ja oczywiście mam swój typ, ale nie zdradze ze względu na dobre obyczaje.

Kronikarz Świaata POLITIKA

Obserwuję i opisuję. Świat POLITIKA i naszą rzeczywistość. Zadziwiające jak są podobne. Jeśli jesteś ciekaw Świata POLITIKA, zostań jego Obywaltelem. www.politika.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka