To ja wykształciuch To ja wykształciuch
58
BLOG

Pamiętnik wykształciucha wpis 3

To ja wykształciuch To ja wykształciuch Polityka Obserwuj notkę 30

Witam wszystkich moich czytelników

Należy przyznać że dużo się dzieje w świecie polityki i to dużo pozytywnego, z dnia na dzień jest coraz lepiej, wreszcie można odetchnąć od tej politycznej awantury.

Rozpad PiS

Mimo iż są w opozycji to nadal się kłócą. Chociaż to dobrze że są w opozycji bo jak rządzili to kłócili się ze mną, mówiąc że jestem wykształciuchem bo jestem inteligentny, wykształcony ale nie głosuję na Kaczki. Teraz kłócą się między sobą i w sumie to nic dziwnego. Obejrzałem dzisiaj w tvn24 dokładnie sylwetki panów którzy się zbuntowali i wcale im się nie dziwię. Bardzo przyzwoici politycy pasują do Platformy, cieszą mnie sygnały że byliby mile widziani w Platformie. Jak to bardzo świadczy o otwartej na poglądy Platformie. 

Macierewicz 

Niesamowita historia, tak to tylko w Polsce może być. W ostatni dzień rządów Macierewicz przewozi tajne dokumenty do Prezydenta co to z Krauzem gadał przez telefon i ostrzegł go przed AWB, a sam Macierewicz chce zwiać do Afganistanu. Mi się wydaje że on te dokumenty chciał przewieźć może i nawet talibom, widać że fanatyk. Te wszystkie jego wypowiedzi jakie dziś widziałem w Telewizji to widać po nich że to fanatyk. Marszałek Komorowski słusznie powiedział że Macierewicza to przed komisje a to jego całe WSI to zlikwidować. Mniej więcej to wyczytałem między wierszami u Olejnik. Do dziś dnia nie rozumiem tych Kaczyńskich, o co z tym WSI chodziło? Kogo zamknięto?

Układy, sitwy, Zomo, kamasze, Ziobry...

Nie da się ukryć że żyje się z dnia na dzień coraz lepiej nie słysząc codziennie obelg z ust premiera i jego urzędasów. Nie ma już tego Ziobry co to każdego by chciał zamknąć do pierdla, ja to się bałem Policji na ulicach. Jak Stasi czy inne gestapo chodzili wszędzie po tych ulicach i sprawdzali dokumenty a rower i tak mi skradziono. Tylko dokumenty dokumenty... Zero domniemania niewinności, zresztą nie mogę się doczekać aż tego Ziobrę rozliczą za Ś.P. B.Blidę.

Nowy minister zaś trochę mi się z twarzy nie podoba, taką ma niezbyt fajną minę, złowrogą bym rzekł nawet. I od razu remonty robi, to mi się nie podoba i Platforma miałaby niewielki minus gdyby nie... No cóż nowy minister jest adwokatem, bronił tych wszystkich z układu Kaczyńskich co to się im nic nie udowodniło tylko oskarżyło w mediach. Czyli dobrze bronił, cieszy mnie że taki gość będzie bronił moich praw. Teraz pewnie jako minister nie będzie mógł wykonywać zawodu adwokata i bronić tych bogaczy, czyli pieniędzy będzie miał mniej. Widać że jest tutaj dla idei i że jest dobry w tym co robi. W związku z czym niech pracuje w standardach do jakich przywykł.

Obalić drugą Kaczkę

To co wyczynia Kaczyński ten drugi, prezydent to woła o pomstę do nieba. W newsweeku wyczytałem że zablokuje traktat unijny i grozi tym w Unii. Jeszcze te dokumenty przewożone w nocy, wielki obrażony prezydent... po prostu przesada. Sądzę że powinien skrócić swoją kadencję.

Donald Tusk w Teraz My

Jeszcze nigdy nie było takiego fajnego premiera, po obejrzeniu dzisiejszego programu jestem z siebie dumny że zagłosowałem na niego. Spoko facet, chodził na mecze, chodzi do sklepów i zna ceny wszystkiego, nawet ogórków - to ja tego nawet nie wiem. Po prostu szok jak On wszystko wie, jaki był miły dla Janka Rokity  mimo iż jego żona działa w przeciwnym obozie. Jak słuchał muzyki Dody widać że lubi młodzieżową muzykę i rozumie problemy młodzieży, po prostu widać że to człowiek a nie jakiś urzędas. Do tego chodził na mecze i był kibicem, przyznał się do paru wybryków. A to przecież jasne jak sie jest kibicem to zawsze coś nie tak się stanie. Jest szczery jak żaden inny polityk. No i że wymyślił 20 lat temu piosenkę klubową którą wszyscy dziś śpiewają na stadionie...

Apropo nowy Premier ma fajną córcię na tvnstyle widziałem że ma 20 urodziny, bardzo ładna dziewczyna, ale wiadomo nie ma to jak kot i brak konta.

Zdrojewski

Dobry ekonomista, zapowiedział podwyżki płac i obniżki podatków. Wreszcie ktoś się a to wziął i to widać profesjonalista bo wiedział o czym mówi.

Podsumowując : będzie cud 

 

Lubię oglądać TVN24 Lubię czytać Gazetę Wyborczą Ulubiony redaktor : Tomasz Lis Jestem jak leming, wszyscy moi znajomi głosowali to i ja też na PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka