To ja wykształciuch To ja wykształciuch
34
BLOG

Pamiętnik wykształciucha wpis 14

To ja wykształciuch To ja wykształciuch Polityka Obserwuj notkę 6

Dzieje się bardzo dużo, mamy wiele dobrych wiadomości płynących też i kilka złych

Rada Gabinetowa

Przede wszystkim sprawa przecieku, oczywiste jest że w obieg puścił taśmy Kaczyński i jego ludzie wersję oczywiście tak ocenzurowaną by oczerniała Donalda Tuska i minister Kopacz. Było to może i nawet złamanie konstytucji sam nie wiem, może jakaś komisja by się przydała. Dobrze się stało że Tusk wypuścił swoje taśmy już bez cenzury i co z nich wynika? Że Prezydent nie chciał rozmawiać tylko chciał zmanipulować opinię publiczną. Z jego pytań nic nie wynikało, nie chciał słuchać odpowiedzi i strasznie się wywyższał, ta władza mu odbiła. Ponadto miał głos taki jakby był nietrzeźwy, tak wiem nie było takich diagnoz w telewizji ale ja tak myślę - mam prawo prawda? Co najważniejsze : widać że ekipa Tuska ma wielkie plany i może o nich gadać godzinami.

Sprawa Rosji

Ale się boją nas, straszą nas atomówkami a my się nie boimy. Gdyby się nie bali to by nie straszyli. Nawet ich minister wyszedł i powiedział że nie wnikają w sprawę tarczy bo to nasza sprawa jest... Widzicie kaczyści, z Rosją wystarczy gadać twardo jak Tusk i się wszystko uzyska. Wiadomo już że Donald Tusk wróci z Rosji z tarczą i cudownymi umowami gospodarczymi. Rosja to wielki rynek i musimy tam działać i sprzedawać swoje dobra.

Tarcza i Amerykanie się pultują

Widzą że Polska ma szanse zaistnieć w Europie poprzez sojusz z Rosją i udziały w rosyjskim rynku. Dlatego nas oskarżają, przypominam zawsze traktowali nas jak pionki. I co z tej ich współpracy? Wizy mieli znieść a fuj, 4 godziny stać za wizą? i Jeszcze 100 dolarów? Wstyd, zresztą czym mielibyśmy z nimi handlować?

Białe spotkanie

Genialne rozwiązanie, wezwano strajkujących i z nimi ustalane są nowe zasady działania służby zdrowia. Bardzo mi się to podoba, władza słucha opinii ludzi. Nie to co Kaczory co to wszystko wiedzą najlepiej i przez 2 lata nas ośmieszyli

Już nas nie ośmieszają

Od kiedy władza się zmieniła, jak to przyjemnie otworzyć zachodnie gazety i nie czytać że żyje się w Ciemnogrodzie. Wreszcie piszą o Nas jak o normalnym kraju europejskim, tego właśnie oczekiwałem po zmianie władzy. To Cud.

LiD i PIS

To można było przewidzieć że komuniści zaczną współpracować z socjalistami z PiS. Widzą że Ameryka się nas boi, Rosja się nas boi, strajki są wygaszane dzięki spotkaniom typu białe szczyty więc zaczęli współpracować. LiD to się nie ma co dziwić w końcu spadło im poparcie. A PiS wiadomo będą opozycją totalną krytykującą wszystko tak by kraj się stoczył na dno. Jeszcze przed wyborami się zastanawiałem czy aby na LID nie zagłosować, bo PO miało niby mieć koalicję z PiS kiedyś. Teraz jak na dłoni widać że LiD=Pis i oni zawsze współpracowali i niszczyli nasz kraj. Dobrze zrobiłem głosując i ufając Donaldowi Tuskowi

Kamiński zostaje

Udało się fartem by gestapo Kaczyńskich dalej istniało, podejrzewam jednak że komisje śledcze zniszczą tą organizację. Żal mi Julii Pitery przygotowała taki profesjonalny raport, ale wiadomo Kaczyści tak się zabezpieczyli że Kamińskiego odwołać się nie da. Bo to że popełniał przestępstwa to już udowodniła Julia Pitera w TVN wczoraj.

 

Lubię oglądać TVN24 Lubię czytać Gazetę Wyborczą Ulubiony redaktor : Tomasz Lis Jestem jak leming, wszyscy moi znajomi głosowali to i ja też na PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka