Mirek-R Mirek-R
514
BLOG

Do redaktorów prowadzących z GW

Mirek-R Mirek-R Polityka Obserwuj notkę 4

Prośba

Jako TL (Tajny Leming) od kilku dni mam problem:

Jeszcze niedawno miałem podziwiać papieża Franciszka, który nosi stalowy krzyż, chodzi w starych butach, jeździ zwykłymi samochodami i sam nosi swoją teczkę.

A teraz mam podziwiać Herr Tuska, że będzie miał do dyspozycji 4 kierowców, 3 kamerdynerów, 5 sekretariatów i całe tabuny współpracowników - w tym najbliższych 30 osób w gabinecie politycznym. Ponoć w 2008 roku musiano zrezygnować z planów prywatnego odrzutowca. 

Niniejszym informuję że skończyłem ogarniać sytuację.

Proszę pilnie o szczegółowe instrukcje co mam myśleć.

 

Z wyrazami oddania

TL

 

Mirek-R
O mnie Mirek-R

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka