Prawie 30 proc. (28,6 proc.) ze 120 tys. sztuk nakładu nowego tygodnika „Wręcz Przeciwnie” zostało sprzedanych w pierwszych 2 dniach sprzedaży – wynika z sondażu przeprowadzonego przez RUCH.
To oznacza, że już od pierwszego numeru tytuł jest rentowny z samych wpływów ze sprzedaży.
Wręcz Przeciwnie" (www.przeciwnie.pl) stworzyli i sfinansowali dziennikarze, którzy współtworzyli tygodnik "Wprost" w czasach, kiedy odnosił on największe sukcesy. Redaktorem naczelnym jest Jan Piński, były szef działu Polska tygodnika "Wprost" i były szef "Wiadomości" TVP. Wśród autorów "Wprost Przeciwnie" są Prezydent Centrum im Adama Smitha Robert Gwiazdowski, Janusz Korwin-Mikke, Wiesław Kot, Robert Leszczyński, Leszek Pietrzak, Paweł Zarzeczny.
Badanie przeprowadzono w 50 punktach sprzedaży w regionach mazowieckim, pomorskim, śląskim, wielkopolskim.
Inne tematy w dziale Gospodarka