Tomasz vel Pastor Kabała Tomasz vel Pastor Kabała
590
BLOG

3 x Z czyli nauka kleryka

Tomasz vel Pastor Kabała Tomasz vel Pastor Kabała Rozmaitości Obserwuj notkę 7

         Poza wzrastaniem religijnym i duchowym, kleryk pogłębia też swą wiedzę na wydziale teologicznym Uniwersytetu Śląskiego, gdzie po 6 latach nauki otrzymuje tytuł magistra teologii.

         W nadchodzącym 1 semestrze 1 roku na wydziale teologicznym kleryk będzie miał następujące przedmioty z następującymi zacnymi wykładowcami:

 

 

Ks. dr Tomasz Kusz, Elementy wiedzy o środowisku biblijnym

Ks. dr Leszek Szewczyk, Emisja głosu

Ks. dr Witold Kania (wykład i ćwiczenia), ks. dr Marek Panek (ćwiczenia), Historia filozofii starożytnej i średniowiecznej

Ks. prof. dr hab. Wincenty Myszor (wykład), ks. dr Andrzej Uciecha (ćwiczenia), Historia Kościoła Powszechnego - starożytność

Ks. dr Marek Panek, Logika

Ks. prof. UŚ dr hab. Antoni Reginek, Muzyka - zasady muzyki

Ks. prof. dr hab. Henryk Krzysteczko, Psychologia ogólna

Ks. dr Arkadiusz Wuwer, Socjologia ogólna

Ks. dr Marek Panek, Wstęp do filozofii

Intrygujące, intensywne, interesujące i...... koniecznie trzeba zdać....

 

 

sursum corda

Należałoby tu napisać coś z głębi mej duszy, zastanawiając się, zacytuję mojego przyjaciela: "MHM, MHM"..JESTEM CZŁOWIEKIEM W DRODZE, PIELGRZYMEM, chciałbym dawać coś dobrego, daję tylko siebie. Kleryk kościoła katolickiego- 2 rok, pseudonim Pastor (synonim: pasterz, kaznodzieja, filozof, przewodnik). Kabała to moje nazwisko rodowe, z którego jestem dumny. Mój dziadek walczył podczas II wojny światowej. Tato był górnikiem. Jestem osobą zawieszoną między Śląskiem a Ziemią Świętokrzyską. Z wykształcenia magister zarządzania, specjalność w zakresie zarządzania finansowego, ponadto licencjat z zarządzania w turystyce oraz uprawnienia pedagoga. Z zamiłowania PRowiec, spin-doktor, człowiek interesujący się światem współczesnym, stykiem psychologii i zarządzania, etyką, socjologią, kulturą i architekturą słowa polskiego, dziennikarstwem, filozofią, teologią polityczną. Pastor winnic pańskich. Kilka ważnych dla mnie wypowiedzi czy też słów: "Musicie od siebie wymagać nawet wtedy, gdy inni od Was nie wymagają", Nie lękajcie się, otwórzcie drzwi Chrystusowi" JP2. CHCIAŁBYM źyć tak, aby nigdy nikt przeze mnie nie musiał płakać. Zapraszam do czytania i komentowania czyli do współtworzenia tej "nieuczesanej" witryny.. Tomasz Kabała Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości