Jan Szpargatoł Mahawiśnia Jan Szpargatoł Mahawiśnia
42
BLOG

Nareszcie jestem mężczyzną

Jan Szpargatoł Mahawiśnia Jan Szpargatoł Mahawiśnia Kultura Obserwuj notkę 8
Drzewo ścięte
Dom zbudowany
Syn spłodzony


Przestałem zatem być chłopcem i stałem się mężczyzną. Pora zmienić nicka na bardziej reprezentatywnego : Jan Szpargatoł Mahawiśnia

UPDATE w odpowiedzi AMN.

Skąd wziął się Jan Szpargatoł Mahawiśnia ?

Na płycie
Jan Ptaszyn Wróblewski - Sprzedawcy glonów są następujące kawałki:

1. Sprzedaż glonow
2. Bez wyciszenia
3. Cytat z samego siebie
4. Wyznacznik pierwszy
5. Jan Szpargatoł Mahawiśnia
6. Magma

Tak się składa że taką płytę, jeszcze analoga dostałem w kiedyś od jeszcze przyszłej żony i od tej płyty zaczeła się moja przygoda z jazzem i chyba wszystko inne. 


Wnuk obszarnika, syn burżuja, wyzyskiwacz klasy robotniczej ( dokładnie 6 osób), razem z synem zniewalamy w patriarchalnej rodzinie 2 kobiety: jedną dużą, drugą małą. "Jaskiniowy antykomunista", miłośnik jazzu i rajdów samochodowych. *W przeprowadzce do normalności*

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura