rk1 rk1
749
BLOG

Test, koncesja, gratulacje

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 14


Wieczór, po kolacji.  Sprawdziłem co tam..

https://www.salon24.pl/u/rk1/1106286,kemir-podejdz-no-do-plota

W sumie zero zaskoczenia. Tylko się potwierdziło to i owo.

Kemir przeszedł test "pozytywnie": nie podszedł do płota,
ale wrzucił pozornie polemiczną notkę bez treści.
taką o niczym (wiem, ale nie wiem, bla bla bla).. i notka trafiła na SG.

Przypadeq. Nie pierwszy i nie ostatni na s24 :DD


A zatem.. gratuluję szczerze Kemirowi, 
(w imieniu Bogny, zespołu adminów, a także blogerskiej tłuszczy)
uzyskania salonowej koncesji na niszowy odcinek „covidosceptycyzm”.

Odcinek od dawna sygnalizowany, ale jakiś taki niezagospodarowany.

Jestem przekonany, że Nowy Szef Odcinka dołoży starań,
by już nie był tak zaniedbywany jak dotychczas .

image

https://gdansk.telekwiaciarnia.pl/bukiet-szczery-gest




Kemirowi proponuje powrócić do ostatnio rozważanej koncepcji vloga.

Danie twarzy i nazwiska niewątpliwie podniesie jakość und wiarygodność Odcinka.
Niezawisły und  Norach potwierdzajo :D



Nie wiem jakie poglądy ma Kemir. Kiedys wydawało mi się że wiem..
i dałem się nabrać (nie pierwszy, nie ostatni raz)...

Nie wiem jakie poglądy ma Kemir.. Ale jak widać to nie istotne,
a wręcz nie ma żadnego znaczenia. Także dla Niego. Tym bardziej dla mnie.

Więc zerkam se na to konkurowanie o kliki i SG z innymi wyrobnikami,
na te patenty i tricki, na te technologie i realizacje

- no bo te kliki i SG to ważna rzecz.
Bogna vel Jagna potwierdzi.





sorry..
nic na to nie poradzę, ze notki Kemira trącają mi fałszem, wyrobnictwem..
Solennie obiecuję: natychmiast dam znać, gdy mnie to wrażenie opuści. 

-


rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka