rk1 rk1
472
BLOG

Szczepionkowcy-antyszczepionkowcy – fałszywa symetria Bereta

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 47


Beretka napisała list do mnie.. albo właśnie przeczytałem notkę adresowaną do kogoś innego. Mogłem się pomylić - adresat dość niejednoznacznie określony:

https://www.salon24.pl/u/beret-w-akcji2/1167582,szanowni-kowidianie-szczepionkowcy

No ale list upubliczniony to se skomentuję.



Streszczenie notki:

- My mamy swojego Brauna, Komarenko, Olszanskiego itd

- Wy macie swoją Jande, Marianne, Kwacha itd.

Hej, Wy tam  - znalazłam symetrie!

jestem sprytnym Beretem :)





hmmm... czyli jeśli Kwach stwierdzi w południe, ze jest godzina 12:00 i ja się z nim zgodzę to jestem komuchem, zwolennikiem SLD itd?!  A jeśli Braun potwierdzi, ze jest 12:00 to jestem także sympatykiem także Konfy. A jeśli godzine 12: 00 potwierdzi Kaczor to jestem pisoffcem...

Ale jaja! Jaja jak Berety!!




Nie Berecie, nie ma symetrii którą sugerujesz. Jest znacząca różnica.


Szczepionkowcy (proszczepionkowcy, a tez osoby podchodzące obojętnie do tematu, niekoniecznie przeciwnicy antyszczepionkowców) mogą mieć akurat w pewnych kwestiach podobne zdanie jak Marianna czy Janda, ale to nie oznaczy, że Marianna i Janda są ich liderami, są liderami ruchu szczepionkowego. Z wielu powodów, w tym także z tego, że takiego ruchu po prostu nie ma. Owszem jest rządową promocja szczepień – ale to inna historia. I trzeba być mocno upartym Beretem, by sugerować ze Kwach, Marianna i Janda uprawiają rządową propagandę. Jak wiesz, jestem zwolennikiem teorii, że szatan Kaczor wszystkim i wszystkimi steruje, także bez ich wiedzy i zgody.. ale bez przesady :D.

Z drugiej strony mamy wymienionych przez Bereta: Brauna, Soche (niedoszłą posłankę Brauna z listy wyborczej Konfy), Olszanskego (tubę propagandowa Sochy), artystę Komarenko – to są liderzy ruchu antyszczepionkowego. Zerkamy:







Współczuję covidosceptycznym że tacy oni są, ci ich liderzy,
czego wyraz dałem w notce, która być może zaindukowała Bereta.

https://www.salon24.pl/u/rk1/1165092,na-poznan

W notce-komentarzu do relacji rozczarowanego Zbyszko Boruca,
Rozczarowanego marszem organizowanym przez liderów z filmików powyżej.


Współczuję, że takie pajace („liderzy”) żerują na covidosceptycznych. I obstawiam, że realizują oni inne cele, traktując ich lęki, obawy, wątpliwości jako mięso armatnie wycelowane w inne niż im sie wydaje kierunki.  Podobnie jak aktywistów LGBT w rzeczywistości zupełnie nie obchodzą losy zwichrowanych, a często ich działania są na ich szkodę. By zamknąć porównanie: nie jestem zwichrowany, ale rozumiem, że są tacy. I mi nie przeszkadzają. Natomiast jestem przeciwnikiem pasożytujących na nich liderów ruchu LGBT.


Podsumowując notkę: Sorry Beretko, nie masz racji. tu nie ma symetrii.


PS Jeszcze ad fałszywej symetrii: nie widziałem u „szczepionkowców” takiej prymitywnej  wulgarności jak w przypadku liderów antyszczepionkowych (patrz filmiki powyżej). takie natężenie wulgarności widziałem jeszcze tylko u liderek wściekłych macic. Ale to być może odczucie subiektywne, być może mamy inną wrażliwość, inną optykę.. może jestem zaślepiony, wiesz..  oczy zalane tą krwią z rąk. Nic specjalnego, szczególnego - Mengelom to się często zdarza. Bądź wyrozumiałym Beretem..

-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie