rk1 rk1
511
BLOG

Pawka sprowokował erka

rk1 rk1 Technologie Obserwuj notkę 23


naganny karalny czyn, oszustwo popełnił ojciec ukrywając zboże,
zaś komentatorzy czepiają się Pawki Morozowa,
który doprowadził do ujawnienia tego przestępstwa..



- Profesor erek?

- Tak, słucham.

- Panie profesorze, dowiedziałem się od kolegów, że można u Pana kupić zaliczenie przedmiotu..

- Wiem, że wielu studentom mój przedmiot sprawia trudności, a jego zaliczenie jest niezbędne do uzyskania absolutorium. za 500 złotych trójeczka, za 1500 piąteczka.

- To ja poproszę piątkę.

- Proszę wykonać przelew. Szybką płatnością internetową. Zaraz po otrzymaniu potwierdzenia wpiszę panu ocenę do systemu.






-Halo, słucham.

- Szanowny panie dziekanie, właśnie potwierdziły się krążące po wydziale informacje, że u profesora erka można kupić ocenę. Mam dowody. Przed chwilą, po rozmowie z profesorem, momentalnie po przelaniu umówionej kwoty otrzymałem ustaloną ocenę.

- Studencie Pawko Morozowie, profesor okazał ci serce jak twój własny rodzony ojciec, a Ty zachowałeś się jak Pawka Morozow. Po pierwsze, erek zrobił to dla twojego dobra niewdzięczniku, podobnie jak robi to dla dobra wielu innych studentów, żeby nie cierpieli, żeby nie czuli się dyskryminowani konsekwencjami braku zaliczenia. Po drugie, to Ty zadzwoniłeś do profesora, a nie on do Ciebie z tą ofertą – sprowokowałeś go, co jest czynem odrażającym. Po trzecie, jesteś winny, popełniłeś przestępstwo - wziąłeś udział w nielegalnym procederze. Po czwarte, nie możesz użyć żadnych dowodów przeciwko profesorowi, bo zdobyłeś je w sposób niegodny studenta oraz nielegalny - bez wiedzy i zgody profesora. To tez przestępstwo. Po piąte, to była prywatna rozmowa. Brutalnie naruszyłeś prywatność profesora. I jeszcze zapewne to wszystko da się pociągnąć pod gwałt na rodo, szkalowanie, obrazę dobrego imienia i uczuć..  Za to wszystko, Pawka, należy się srogie postępowanie dyscyplinarne, a także karne. I to z wielu paragrafów. O tym, ze zachowałeś się skrajnie nieetycznie i niemoralnie już nawet nie wspomnę. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak Cie relegować.

- Odwołam się! Odwołam się do JMRektorki!

- Do JMRektorki?! No to już po tobie, Pawka. Ona jest jeszcze bardziej prostudencka niż profesor erek i jeszcze bardziej brzydzi się przestępcami, prowokatorami i donosicielami, szkodzącymi reputacji naszej akademickiej społeczności. Nie okaże Ci żadnej litości - zgnijesz w wilgotnych lochach naszej alma mater, tam gdzie kiedyś cierpiał nasz legendarny niezawisły doktorant, heroicznie prowadząc swoje epokowe badania mułu.



tak było

https://www.salon24.pl/newsroom/1175216,minister-cyfryzacji-kupil-w-sieci-falszywy-certyfikat-covidowy-za-oszustwem-stal-lekarz


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie