rk1 rk1
261
BLOG

Siukum o kaszance, to ja o małżeństwie

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 9


notka sponsorowana przez literkę "R"
i dedykowanao tej blogerce, co nadaje z dwoch nicków o tych..
no.. o stosunkach. no że baba z chłopem, i w ogóle..

I Sikumowi, kaszankowemu induktorowi
,co przypomniał,  że w maju pyknie 30lat.



A więc szczęśliwe małżeństwa są zawierane w miesiącach,
które w nazwie mają literę "R", np. marzec, wrzesień, sierpień..


Też bardzo pragnąłem by moje małżeństwo było udane.

Warunki zostały zabezpieczone, mieliśmy pobrać się
na początku czerwca. Ale w ostatniej chwili świadek
otrzymał możliwość wyjazdu na staż.
Pierwszego  czerwca...





Małżeństwo nieudane, ale jest jeden plus.

Gdy erkowa ma doła, podaję jej telefon:

Skarbie, ja chciałem dobrze, z pretensjami dzwoń do Marcina..


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka