rk1 rk1
327
BLOG

Jak długo wyparzać smoczka?

rk1 rk1 Dziecko Obserwuj temat Obserwuj notkę 29


Dział: zdrowie  Tag: świadome macierzyństwo




Moja przesympatyczna koleżanka została niedawno matką. Pierwszy raz.

Ma dystans i zdrowe podejście do tematu, ale że pierwszy raz to czasem,
gdy sobie nie radzi korzysta z internetowych grup wsparcia - to stamtąd
dowiedziała się o zbawiennym działaniu liści kapusty (zamiast się mnie zapytać),
tudzież o fundamentalnym znaczeniu herbatek koperkowych.

Pierwsze dziecko! Piękny okres.

Kiedyś kupowało się manuale do dzieci i pochłaniało te mądrości.
Mam kilka – kiedyś przekaże moim spadkobiercom, by zaoszczędziły kasę.


Najnowsza matka w moim otoczeniu czasem podsyła co ciekawsze informacje
z różnych forów specjalistycznych i tak to razem cieszymy się z jej macierzyństwem.

Dziś dostałem takie:


Pytanie:
- Hej Dziewczyny! Jak długo wyparzacie smoczki swoich pociech?

Odpowiedź:
- Ja wyparzałam do czasu, gdy na spacerze zobaczyłam
jak moja pociecha liże kółka od wózka.



Nie wnikam czy to suchar, czy nowa porada – ale trafna.

Można się śmiać, ale takie problemy mają nowi rodzice.
Przy następnych pociechach jest łatwiej
– jak z tym połkniętym pieniążkiem..

 -

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości