rolandzik rolandzik
12
BLOG

Posłowie w kosmosie.

rolandzik rolandzik Polityka Obserwuj notkę 0

Wysyłamy naszą jakże potężną armię na konflikty międzynarodowe i bynajmniej nie jest to byle jaki kontyngent. Teraz następuje zmiana priorytetów, wycofamy się z Iraku i przerzucimy siły tam, gdzie naprawdę ważą się interesy Polski - do Czadu.

Skoro już rozesłaliśmy kontyngenty i wydaliśmy rozkazy przemieszczenia wojsk wszechwładny Tusk razem ze swoim dworem postanowili pomóc nie tylko reszcie świata [Ziemi]. A ponieważ rozwiązali już także wszystkie problemy Polski na planecie matce, Euro 2012, gospodarka, autostrady ot takie pierdoły, chcą lecieć w kosmos!

Tak, posłowie ze wszystkich partii, stwierdzili, że Polska powinna mieć agencję kosmiczną. Ot w naszym kraju już żyje się lepiej, wszystkim. W związku z tym warto wybudować własną rakietę. Cóż z tego, że przy nakładach finansowych jakie jesteśmy w stanie przeznaczyć [bo służba zdrowia i socjal żrą kosmicznie] ewentualna rakieta powstanie najprędzej za kilkadziesiąt lat i będzie bynajmniej chałupniczej roboty, ale nie ma to znaczenia. Polska jako światowa potęga powinna mieć rakietę.

Flaga na maszt, księżyc jest nasz? 

rolandzik
O mnie rolandzik

Jestem jaki jestem. Niech moje słowa świadczą o mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka