rolandzik rolandzik
13
BLOG

Propaganda p. Łukasza Foltyna

rolandzik rolandzik Polityka Obserwuj notkę 12

Przy pierwszej lekturze jego notatki nie mogłem powstrzymać się od śmiechu. Momentami przed oczyma stawały mi teksty autorstwa J.Urbana czy te aktualnie zamieszczane w Trybunie czy Faktach i Mitach. Są to periodyki skrajnie propagandowe. I taki ma wydźwięk post p. Foltyna.

 Możemy poczytać o 'ideologii liberalnej, której orędownikiem jest GW', 'liberalnej logice'. Gdyby tylko zamienić w tekście słowa 'liberalizm' na 'kapitalizm', mielibyśmy najmniej jakiś manifest komunistyczny! Oczywiście, że liberałom chodzi o to, aby jak najbardziej okraść kraj! Ale jest to na takiej samej zasadzie jak chcą tego socjaliści. I przynajmniej w historii Polski mamy więcej przykładów na okradanie obywateli/państwa przez rząd socjalistyczny niż liberalny.

Jestem zadania, że emeryci zasługują na emerytury - jednak nie powinno świadczyć ich państwo, a firmy prywatne, który państwo lub sami emeryci by to zlecili. 

Posługując się retoryką nie-liberalną zapomina pan o fakcie, że nawet kraje o bardzo rozbudowanym systemie socjalnym [skandynawia], nie mają aż tylu przywilejów pod nazwą 'wcześniejsza emerytura'. Jesteśmy pod tym względem, co zaznacza Wyborcza najgorsi w UE. Z wyliczeń podanych w artykule wynika, że w co roku przedwczesne emerytury pochłaniają 16 mld złotych! To są gigantyczne kwoty! Aktualny budżet Polski wynosi 140 mld złotych, czyli jest to ponad 10% budżetu! Na litość, przecież te przywileje dla dobra Polski należy znieść.

 Kwotę potrzebną w ciągu 5 lat podaje się z prostego powodu - takie są wyliczenia ZUS oraz w celu demagogicznym.

 To chyba wszystko co miałem w tym temacie do powiedzenia.

 

rolandzik
O mnie rolandzik

Jestem jaki jestem. Niech moje słowa świadczą o mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka