Koleżanki i koledzy
|
realizacja nakreślonych zadań programowych
|
zmusza nas do przeanalizowania
|
istniejących warunków administracyjno-finansowych.
|
Z drugiej strony
|
zakres i miejsce szkolenia kadr
|
spełnia istotną rolę w kształtowaniu
|
dalszych kierunków rozwoju.
|
Podobnie
|
stały wzrost ilości i zakres naszej aktywizacji
|
wymaga sprecyzowania i określenia
|
systemu powszechnego uczestnictwa.
|
Nie zapominajmy jednak, że
|
aktualna struktura organizacji
|
pomaga w przygotowaniu i realizacji
|
postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
|
W ten sposób
|
nowy model działalności organizacyjnej
|
zabezpiecza udział szerokiej grupy w kształtowaniu
|
nowych pozycji.
|
Praktyka dnia codziennego dowodzi, że
|
dalszy rozwój różnorodnych form działalności
|
spełnia ważne zadania w wypracowywaniu
|
kierunków postępowego wychowania.
|
Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ
|
stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności
|
umożliwia w większym stopniu tworzenie
|
systemu szkoleń kadry odpowiadającego potrzebom.
|
Różnorodne i bogate doświadczenia
|
wzmacnianie i rozwijanie struktur
|
powoduje docenianie wagi
|
odpowiednich warunków aktywizacji.
|
Troska organizacji, a szczególnie
|
konsultacja z szerokim aktywem
|
przedstawia interesującą próbę sprawdzenia
|
modelu rozwoju.
|
Wyższe założenia ideowe, a także
|
rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw
|
pociąga za sobą proces wdrożenia i unowocześniania
|
form oddziaływania.
|